Klientami Cloud Technologies są przede wszystkim reklamodawcy: domy mediowe i agencje interaktywne.
Maciej Sawa to menedżer z kilkunastoletnim, międzynarodowym doświadczeniem w obszarze sprzedaży zdobytym w Wielkiej Brytanii, Niemczech, we Włoszech i w Polsce. Od ponad 8 lat jest związany z branżą reklamy internetowej. Specjalizuje się m.in. w zagadnieniach marketingu efektywnościowego, automatycznego zakupu reklam online oraz e-mail marketingu. W Cloud Technologies będzie odpowiadał za pozyskiwanie nowych klientów i tworzenie strategii sprzedażowej. Wzmocnienie zespołu Cloud Technologies związane jest z szybkim rozwojem spółki i poszerzeniem jej usług m.in. o analizę danych przetwarzanych na urządzeniach mobilnych. W ubiegłym roku Cloud Technologies była najszybciej rosnącą firmą na warszawskiej giełdzie. Jej kurs wzrósł o ponad 700%.
Zobacz również
Do niedawna Maciej Sawa pełnił obowiązki Strategic Partnerships Directora w main ADV, działającej na 35 rynkach agencji specjalizującej się w zautomatyzowanym zakupie mediów i planowaniu kampanii online. Do jego zadań należało rozwijanie biznesu w Indiach, Turcji, Dubaju, krajach Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej, Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii i w Polsce. Blisko współpracował z sieciami afiliacyjnymi, agencjami i reklamodawcami. Był też członkiem zespołu bezpośrednio doradzającemu Zarządowi.
Wcześniej był związany z myThings, europejskim liderem w obszarze technologii RTB (Real Time Bidding). Jako dyrektor zarządzający odpowiadał za strategię sprzedażową, negocjacje i budowanie relacji z bezpośrednimi klientami, agencjami oraz domami mediowymi, odgrywając kluczową rolę we wprowadzeniu marki w Europie Środkowo-Wschodniej, w tym w Polsce. Pracując dla myThings pozyskał m.in. takich klientów jak EMPIK.com, ORANGE, UPC, C&A, LeroyMerlin, Answear.com oraz Halens.
Maciej Sawa pełnił też obowiązki Account Managera w berlińskiej centrali Zanox.de, należącej do koncernu Axel Springer sieci reklamy efektywnościowej. Do jego zadań należało m.in. budowanie relacji ze strategicznymi wydawcami w Europie Wschodniej, a także optymalizacja kampanii marketingowych.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
W Data Media and Research, jednej z największych brytyjskich agencji zajmujących się marketingiem internetowym prowadził działania z zakresu email marketingu na zlecenie m.in. czołowych koncernów motoryzacyjnych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Maciej Sawa jest absolwentem Uniwersytetu Zielonogórskiego. Ukończył też Trinity College w Londynie i Doncaster College w Doncaster w Wielkiej Brytanii. Pasjonuje się wyścigami Formuły I, żeglarstwem oraz piłką nożną.