Jest to odpowiedź na rosnące oczekiwania rynku dotyczące usług z zakresu gamingu oraz e-sportu dla klientów nieendemicznych (tj. niezwiązanych z branżą gier, np. FMCG, banki, telekomunikacja).
– Bardzo się cieszę, że mogę dołączyć do dynamicznie rozwijającej się agencji Gameset i być częścią tworzącego się dopiero rynku marketingu gamingowego. Jestem zdania, że gaming analogicznie do social media może przejść drogę od jednorazowych aktywacji do stałego elementu planów marketingowych wielu marek. Spodziewam się, że od początku 2018 roku możemy być świadkami wysypu marek zaangażowanych w gaming.
Zobacz również
Maciej Skrzypczak jest jednym z twórców agencji Lubię to, która od 2014 roku jest częścią sieci Dentsu Aegis. Ostatnio pełnił w niej obowiązki dyrektora zarządzającego. Od początku kariery związany z marketingiem internetowym (Interactive Solutions) oraz social media (Lubię to). Teraz wraz z dotychczasowymi założycielami Gameset, czyli Piotrem Bombolem oraz Łukaszem Turkowskim, będzie odpowiadał za rozwój usług z zakresu marketingu gamingowego.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce