Maciej Skrzypczak obejmuje stanowisko Managing Directora w Lubię to – linked by Isobar

Maciej Skrzypczak, dotychczas pełniący funkcję Chief Operating Officera agencji Lubię to – linked by Isobar, zastąpił Macieja Bielickiego, na stanowisku zarządzającego agencją.
O autorze
1 min czytania 2016-02-11

Skrzypczak, wspólnie z Maciejem Bielickim, Yurim Drabentem i Pawłem Ostrowskim współtworzył agencję Lubię to. W 2014 r., jako część Grupy Socializer, agencja dołączyła do Dentsu Aegis Network Polska. Przez ostatnie pięć lat Skrzypczak, pełniąc kolejno funkcje Client Service Directora i Chief Operating Officera, odpowiadał za rozwój i zarządzanie  działem client service.

– Przez ostanie 6 lat udało się nam stworzyć silną markę agencyjną z portfolio fantastycznych klientów. Na naszym pokładzie mamy obecnie kilkudziesięcioosobowy, niezwykle utalentowany zespół. Startowaliśmy jako agencja specjalizująca się w projektach social media i jesteśmy dumni z naszych socialowych korzeni. Dzięki temu lepiej rozumiemy konsumenta, nadążamy za tempem zmian, szybko adoptujemy technologię i wiemy jak tworzyć duże idee, które naprawdę angażują odbiorców. W najbliższych latach będziemy skupiać się na dalszym rozwoju naszej oferty tak aby znajdować najlepsze rozwiązania komunikacyjne w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu naszych partnerów biznesowych  – jesteśmy gotowi na przyszłość i żądni kolejnych sukcesów – mówi Maciej Skrzypczak.

Maciej Bielicki, który przez ostatnie 6 lat kierował agencją pozostaje członkiem zarządu Lubię to – linked by Isobar. Będzie odpowiadał za budowę i globalny rozwój nowego strategicznego produktu – międzynarodowej moderacji internetowej wykorzystującej zaawansowane rozwiązania technologiczne.

– Cieszę się, że pozostając w strukturach agencji, będę mógł rozwijać tak skomplikowany projekt, jakim jest usługa globalnej moderacji i lokalizacji contentu. To dla mnie nowe wyzwanie, które podejmuję z tym większą przyjemnością, że od początku uczestniczyłem w tworzeniu dedykowanych rozwiązań przeznaczonych na rynki globalne. To projekt o bardzo dużym potencjale biznesowym – komentuje Bielicki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Lubię to – linked by Isobar to jedna z najczęściej wyróżnianych polskich agencji interaktywnych. W portfolio ma pracę dla klientów takich jak Kompania Piwowarska, Virgin Mobile, H&M, ING, Ferrero, NIVEA czy Philips. W latach 2012-2014 agencja zdobyła tytuł „Agencji Social Media Roku” przyznawany przez magazyn Media&Marketing Polska, a w 2015 r. otrzymała tytuł „Agencja Interaktywna Roku – Transformacja”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing