Organizatorzy festiwalu Cannes Lions do grona jurorów zaprosili executive creative directora Ogilvy, Macieja Twardowskiego. Będzie on oceniał prace w kategorii Brand Experience & Activations / Shortlist Jury.
Cannes Lions International Festival of Creativity jest jednym z najważniejszych festiwali kreatywności w branży reklamowej – wydarzeniem, podczas którego spotykają się przedstawiciele najbardziej wpływowych marketerów oraz najwybitniejsi twórcy z obszaru reklamy i szeroko rozumianej komunikacji marketingowej.
Zobacz również
Tegoroczna edycja festiwalu będzie wyjątkowa, ponieważ ocenie poddane zostaną prace z dwóch lat 2020-2021, co jest efektem odwołania zeszłorocznej edycji z powodu pandemii.
International Festival of Creativity odbędzie się online w dniach 21- 25 czerwca.
![Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/webinar-cross-border-e-commerce-prawo-cover-142x0-c-default.jpg)
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]