Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Maciek Kozina i Wojtek Kowalik w zespole Isobar Poland

Do zespołu agencji Isobar Poland dołączyli Maciek Kozina i Wojtek Kowalik, team kreatywny stojący za kampanią „Bardzo dobre maniery”, która zdobyła 6 statuetek i nagrodę specjalną klubu KTR oraz Grand Prix konkursu Media Trendy.
O autorze
1 min czytania 2014-05-12

Maciek Kozina i Wojtek Kowalik tworzą czwarty team kreatywny w ramach agencji Isobar Poland. Znają się od urodzenia, a wspólną pracę zaczęli rok temu w Cheil Poland. Wcześniej Maciek pracował w Draft FCB+Ad Fabrika (Effie za kampanię “100 Placów Zabaw na 100 Lat Nivea”) i w Change Integrated. Wojtek z kolei pracował dla VCCP, DigitasLbi, Naked Communications, Karmarama oraz Saatchi&Saatchi/Interactive Solutions (nagroda KTR za kampanię “Wine Ink” dla Casa Mariol i za kampanię “The Most Family Christmas Wishes” dla Saatchi&Saatchi/Interactive Solutions). Wojtek i Maciek są też jedynym polskim teamem wyróżnionym na festiwalu D&AD uchodzącym za jeden z najbardziej wymagających konkursów na świecie.

O swoim stylu pracy mówią: Lubimy pracę na styku strategii i kreacji. W niektórych agencjach tacy ludzie mają na wizytówkach wypisane „creative strategist”, ale my wolimy mówić o sobie „team konceptualny”.