Maczfit jako catering dietetyczny, który słynie z wychodzenia naprzeciw potrzebom swoich klientów, do tej pory wprowadził już szereg innowacji ułatwiających korzystanie z diety i dopasowanie jej do indywidualnych preferencji użytkownika. Aplikacja Maczfit pozwala w kilku kliknięciach m.in. zamawiać posiłki, zwiększać swoją świadomość na temat spożywanych potraw i swoich nawyków (co jem, ile jem i kiedy jem?). Marka wie, jak istotna jest dla współczesnego klienta elastyczność, dlatego aplikacja oferuje opcję szybkiej zmiany adresu dostawy oraz opcję Wybór Menu, dzięki której klient sam decyduje, co następnego dnia pojawi się na jego talerzu.
– Maczfit od lat dba o najwyższy komfort klientów. Zdajemy sobie sprawę, że nasi odbiorcy żyją szybko, często się przemieszczają i nie lubią ograniczeń. Po wprowadzeniu Wyboru Menu, wdrożeniu innowacyjnej aplikacji umożliwiającej m.in. zmianę adresu dostawy, jadłospisu czy wstrzymanie diety, nadszedł czas na kolejne udogodnienia. Wychodzimy naprzeciw wszystkim tym, którzy uważają, że catering dietetyczny wyklucza wspólne posiłki w gronie najbliższych. Znaleźliśmy również rozwiązanie dla tych, którzy nie lubią jeść śniadań czy kolacji. Staramy się w pełni dopasować do swoich klientów nie tylko oferowaną jakością i smakiem, lecz także elastycznością, by móc towarzyszyć im każdego dnia – mówi Maciej Lubiak, właściciel Maczfit.
Zobacz również
Dieta „szyta na miarę” przez Maczfit to odpowiedź na potrzeby klientów i nowy kierunek branży. Użytkownicy mogą już swobodnie i na bieżąco dodawać i usuwać ze swojej diety posiłki, a także uzupełnić codzienny jadłospis MaczShotem, czy białkowym FitCocktailem okołotreningowym. Nie jesz kolacji, a może wręcz przeciwnie – potrzebujesz dodatkowej? Nic prostszego, usuń jedną lub dodaj kilka – modyfikuj do woli. Rozwiązanie Box2Box w ramach Wyboru Menu to idealna propozycja dla tych, którzy uwielbiają spędzać czas na wspólnym testowaniu kulinarnych nowości. Romantyczna kolacja, obiad dla dziecka lub odwiedziny rodziny? Nic prostszego – od teraz to klient Maczfit może wybierać posiłek zgodny ze swoim jadłospisem, bez limitu domawiania dodatkowych dań. Wprowadzenie rozwiązania ściśle związanego z relacjami w życiu prywatnym użytkowników było kwestią czasu. Marka bowiem wspiera ludzi w walce o wymarzoną sylwetkę, która jest ważną częścią ich życia, a co za tym idzie, Maczfit staje się najbardziej elastycznym cateringiem, by w pełni wpisać się w każdy aspekt ich codzienności. Co więcej, usługa Box2Box wspiera ideę świadomego żywienia zgodnie z myślą #niemarnuj – dzięki bieżącej kontroli nad swoim jadłospisem i możliwości usuwania posiłków już żadne danie nie zmarnuje się w odmętach lodówki!
Zawrotne tempo życia i nieregularny plan dnia wraz z rosnącą świadomością na temat zdrowego odżywiania unaoczniły nowy model potencjalnych klientów – tych, którzy chcą zaoszczędzić czas i potrzebują smacznych, zbilansowanych posiłków, z dopasowaną pod nich dostawą i jadłospisem już nie tylko dla siebie, ale dla całej rodziny. W związku z tym powstało również wiele firm oferujących diety pudełkowe z dowozem do domu. Jednak to Maczfit pozostaje bezdyskusyjnym liderem w segmencie. Założony zaledwie 5 lat temu, aktualnie dowozi swoje posiłki do blisko 1500 miejscowości w całej Polsce. Oferuje Wybór Menu i 12 różnych programów dietetycznych, w tym również posiłki wegetariańskie, wegańskie, a także dania z innowacyjnej diety Sirt, która spowalnia procesy starzenia, wspomaga metabolizm oraz naprawia uszkodzone DNA.
Maczfit wyróżnia się na rynku nie tylko jakością, smakiem, wyglądem dań, czy Wyborem Menu, lecz także innowacyjną aplikacją z mnóstwem funkcji, co czyni go nie tylko największym, lecz także najbardziej elastycznym cateringiem dietetycznym w Polsce. Aplikacja poza funkcją Box2Box dostępną w opcji Wybór Menu, ma wbudowaną funkcję ZJEDZ MACZFIT, która przypomina o konieczności spożycia kolejnego posiłku. Co więcej, śledzi również postępy w odchudzaniu. Funkcjonalność „Moje Postępy” pomoże śledzić wagę, kontrolować ilość zjedzonych posiłków i spożywanych napojów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing