Wolt to aplikacja do zamawiania jedzenia z najlepszych restauracji i poszerzania kulinarnych horyzontów we własnych miastach. Aplikacja obecna jest w 22 krajach i ponad 75 miastach na świecie. W Polsce operuje w Warszawie, Gdańsku, Gdyni, Wrocławiu oraz Katowicach. W trosce o klientów i w odpowiedzi na obecną sytuację związaną z epidemią, Wolt wprowadził także możliwość wyboru dostawy bezkontaktowej.
Pierwsze tego typu rozwiązanie na naszym rynku, wywodzi się z potrzeby dostarczania czytelnikom ich ulubionych magazynów bez konieczności opuszczania domów. Czytelnicy magazynów mają teraz także możliwość wsparcia lokalnych restauracji, dzięki składaniu zamówień w aplikacji Wolt.
Zobacz również
– W Travelerze otwieramy się na nowe możliwości i szukamy atrakcyjnych sposobów dotarcia do naszych czytelników. Podróże i kulinaria tworzą bardzo silny związek – smaki są zwykle jednym z najcenniejszych wspomnień z wyjazdów. Teraz dzięki naszej współpracy można mieć cały świat na swoim talerzu z Travelerem, jako inspiracją do planowania przyszłych bliższych i dalszych podróży – mówi Agnieszka Franus-Załęska, redaktor naczelna National Geographic Traveler.
– Jeśli nie muszę, nie wychodzę. #siedzęwdomu. Pracuję równie intensywnie jak w redakcji i zazdroszczę wszystkim, którzy mają czas na gotowanie. Zaczęłam zamawiać obiady z moich ulubionych miejsc, aby je wspierać ich w tym trudnym czasie dla nas wszystkich. W niektórych miejscach mogę zamówić dodatkowo wydanie ELLE! W końcu nie ma to jak książka, papier po cały dniu on-line. #czasnaczytanie! – przyznaje Marta Drożdż, redaktor naczelna ELLE.
W aplikacji Wolt użytkownicy mają możliwość zamówienia magazynów: ELLE, ELLE Man, ELLE Deco, National Geographic, National Geographic Traveler, Glamour oraz Gala.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Pierwsze partnerskie restauracje biorące udział w projekcie, w których można zamówić magazyny to: MOD, Reginabar, Nadwiślański Świt, Youmiko Vegan Sushi, Komu Komu, Wozownia, Shuk, Mezze. Oferta partnerów gastronomicznych będzie stale powiększana.
Słuchaj podcastu NowyMarketing