Z produkcją telewizyjną związana jest od 14 lat. Karierę rozpoczęła od działu produkcji w agencji PZL. Przez ostatnie 2 lata szefowała konkursowi dla młodych reżyserów Papaya Young Directors, rozwijała również butik kreatywny storystore.
Na zasadach wolontariatu współpracowała z Fundacją Synapsis – realizując między innymi akcje „Autyzm wprowadza zmysły w błąd”, „Biegiem na pomoc” czy „Dziecko Ci nie powie, że ma autyzm”.
Zobacz również
Prywatnie wielbicielka filmu. Kiedy nie produkuje i nie ogląda filmów, prawdopodobnie jest w podróży albo biega z rakietą po korcie tenisowym.
„Ideą CUT/CUT było i jest dostosowywanie się do potrzeb intensywnie rozwijającego się rynku reklamy, dzisiaj w szczególności w obszarze mediów digitalowych. Wyprodukowanie wysokiej jakości contentu do mediów digitalowych jest większym wyzwaniem niż wysokobudżetowej reklamy tradycyjnej. Produkcje digitalowe wymagają znacznie szybszego działania i większej kreatywności zespołu produkcyjnego, przy często niższych budżetach. Wierzę, że doświadczenie Magdy pozwoli nam na stworzenie jeszcze ciekawszej oferty dla naszych obecnych i przyszłych klientów” – mówi Angelika Kuśnierz, CEO Gutenberg Networks, którego częścią jest CUT/CUT Production House.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell