Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Magda Kolenkiewicz jurorem globalnego konkursu Festival of Media Awards

Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu dołączyła do jury globalnej edycji Festival of Media (FOM) Global Awards, jednego z najważniejszych konkursów dla branży marketingowo – reklamowej na świecie.
O autorze
1 min czytania 2017-01-09

Kampanie zgłaszane do FOM Global Awards nagradzane są w kilkudziesięciu kategoriach za kreatywność i innowacyjność komunikacji. W jury konkursu zasiada obecnie ponad trzydziestu lokalnych i regionalnych liderów agencji mediowych i kreatywnych oraz marketerów. Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu, jest w tej chwili jedynym reprezentantem polskiego rynku w jury FOM. Przewodniczącymi jury zostali Sarah Mansfield, VP Media, Europe i Latam oraz Global Operations w Unileverze oraz Gerry D’Angelo, Director, Media Europe i Global Digital Media Partnerships w Mondelēz International.

Zgłoszenia do konkursu ruszyły w grudniu ub..r. a zakończą się w lutym 2017 r. Gala odbędzie się 8 maja w Rzymie. Starcom jest globalnym partnerem FOM.

Magda Kolenkiewicz zarządza Starcomem od początku 2013 r. Z branżą marketingową związała się w 2002 r. Przez pierwsze dwa lata pracowała w domu mediowym Mindshare Polska. W 2004 r. dołączyła do Starcomu. Była jurorem w konkursach Media Trendy I Effie Awards, zasiadała również w Global Product Committee, który w ramach globalnych struktur Starcom Mediavest Group zajmował się tworzeniem strategii rozwoju produktu agencji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj