…w hyperCREW.
Żeby osiągać sukcesy we współczesnym marketingowym świecie, musimy się nieustannie zmieniać. Odejście od właścicielskiego modelu zarządzania i przekazanie Magdzie większości moich obowiązków new businessowych jest kolejnym krokiem na naszej drodze. Dzięki tej zmianie Walk zyskał biznesowo i personalnie. Magda bowiem ma wieloletnie, szerokie doświadczenie i doskonale zna branżę marketingową, jest nastawiona na działanie oraz gra zespołowo. W Walk są to bardzo ważne aspekty – powiedział Szymon Walkiewicz, Partner & Business Developement Director Walk.
Zobacz również
Magdalena Brejnak-Kowalska z branżą marketingową jest związana od ponad 17 lat. Ostatnio jako New Business & Client Service Director w hyperCREW odpowiadała za pozyskiwanie nowych klientów, rozwój współpracy z aktualnymi klientami agencji oraz doradztwo strategiczne. Nadzorowała również pracę działu obsługi klienta, realizującego działania m.in. dla: BSH, Deutsche Banku, Grupy Żywiec, GlaxoSmithKline czy XL Energy Drink. Wcześniej w Change Connections na stanowisku Managing Director zajmowała się rozwojem biznesowym agencji oraz zarządzaniem unitem prowadzącym działania z obszarów digital i BTL dla BMW, Link4, Netii czy Play. Funkcję Managing Directora pełniła też w Great Open House, gdzie do jej najważniejszych zadań należały rozbudowa warszawskiego oddziału firmy oraz stworzenie struktury do obsługi nowo pozyskanego wówczas klienta – P4. Ponadto doświadczenie zawodowe, pracując na stanowiskach kierowniczych, zdobywała m.in. w MRM/Momentum, Wunderman oraz McCann Erickson, współpracując z lokalnymi i międzynarodowymi klientami, takimi jak: Abbott Laboratories Poland, Altadis, BSH, Coca-Cola, Diageo Polska, ExxonMobil, Louis Vuitton Moët Hennessy, Mondelez Polska, Nestlé, Orbis, Plus, Polcard, Polpharma, Urząd Miasta Łodzi.