Jestem zaangażowana w rozwój agencji od jej samego początku, kiedy wspólnie z zespołem wspaniałych ludzi pracowaliśmy na sukces, pozycję, jaką obecnie zajmuje w branży oraz, przede wszystkim, w świadomości Klientów – mówi Magdalena Czaja. – Znam doskonale DNA San Markos. Doświadczenie natomiast pokazuje, że bycie w „centrum dowodzenia” pozwala stale wyprzedzać oczekiwania rynku – dodaje Czaja, która jako właścicielka i zarządzająca agencją pozostaje wierna obranej strategii rozszerzania kompetencji zespołu, a co za tym idzie wygrywania przetargów i oferowania najwyższego poziomu obsługi Klienta.
Magdalena Czaja od pięciu kadencji jest wiceprzewodnicząca oraz arbitrem Komisji Etyki Reklamy, w latach 2011 – 2012 była członkiem zarządu Stowarzyszenia Agencji Reklamowych. Jest finalistką konkursu Bizneswoman Roku 2009, uznana za jedną z najbardziej wpływowych kobiet w polskiej reklamie.