Drozdowska i Książek będą zarządzali zespołem kreatywnym w warszawskim oddziale agencji, która właśnie otwiera swoje biuro w stolicy. Łódzki zespół kreacji reprezentują: dyrektor kreatywna Ewa Trzewikowska (która przeszła w 2014 roku z Havas Worldwide) oraz dyrektorzy artystyczni Dominik Jankowski i Piotr Kacprzak.
Szefem zarówno kreacji jak i strategii całej Deloitte Digital jest Michał Owczarek, który zajmuje stanowisko Strategy&Creative Directora Deloitte Digital.
Michał Owczarek zapowiada dalszy rozwój agencji w Warszawie.
Zobacz również
– Deloitte Digital pozwoli nam połączyć technologię z myśleniem koncepcyjnym i strategicznym – tłumaczy swoją decyzję Magda. Dziś każda kampania musi być wsparta technologią – dodaje Mateusz – jednak punktem wyjścia powinna być zawsze marka, ludzie i ich potrzeby, a nie narzędzia. Od kilku lat realizujemy głównie kampanie digital, ale do Deloitte Digital wnosimy też nasze ATL-owe doświadczenie – dodaje Magda – okazuje się bardzo przydatne przy realizacji kampanii wykorzystujących wideo czy fotografię.
Magda i Mateusz pracują w branży od kilkunastu lat, a jako zespół od ośmiu. W ich dorobku są nagradzane w Cannes, na Eurobest i Golden Drum kampanie, m.in. Rozkład Jazdy i Chalkboard Menu dla McDonald’s, Sztuka, której nikt nie widział dla Fundacji Audiodeskrypcja czy Park&Drive dla salonu Volkswagena. Realizowali kampanie dla takich marek jak Algida, Allegro, PZU, McDonald’s, Renault, Biedronka, Mercedes-Benz, Coca-Cola czy Lech. Ich doświadczenie obejmuje zarówno działania ATL i BTL, jak i digital i mobile.
Bartosz Pilch, Beata Smajkiewicz (SIG): Klienci B2B oczekują od programów lojalnościowych elastyczności