wdrożenia zaawansowanych systemów web-analitycznych (tj. trackingowych, analityki jakościowej i ilościowej) oraz modelowania ekonometrycznego.
Niewiadomska jako szefowa struktury będzie odpowiedzialna za rozwój kluczowych kompetencji, takich jak: optymalizacja sprzedaży, modelowanie atrybucyjne oraz scoring. Przez ostatnie 7 lat związana była z SMG, gdzie jako Analytics Manager rozwijała modelowanie atrybucyjne oraz modelowanie mediów POE, służące do określenia ról mediów w strategii komunikacyjnej i zoptymalizowania ich efektywności. Realizowała projekty dla takich firm jak: m.in. Samsung Electronics, T-Mobile Polska, Kompania Piwowarska czy Mondelez Polska.
Zobacz również
Jak zapowiada Joanna Czekaj, Managing Director SalesTube – Intelligence Division to jeden z najszybciej rozwijających się działów w strukturze SalesTube. Chcemy, aby analizy, jakie dostarczamy pomagały naszym Klientom podejmować odważne decyzje biznesowe, przy jak najmniejszym ryzyku.