1. Projekty, które dodały skrzydeł Waszej karierze…
Z jakiś powodów, które są poza naszym zasięgiem, niektóre projekty uzyskują ogromną „viralową” popularność. Potem wszyscy najwięksi gracze w branży widzą twoją pracę i pojawia się wiele propozycji. Na przykład nasz film z artystami Supakitch i Koralie wygenerował 2 miliony wyświetleń. Ludzie, którzy nie wiedzieli, że to nasz projekt, polecali nam go do obejrzenia.
Zobacz również
Niektóre nazwy marek także wiele znaczą. Filmy, które robiliśmy dla Adidasa i Microsoftu dostały ogromną ekspozycję i nawet jeśli nie uważamy je za swoje najlepsze prace, ze względu na ograniczenia, to dzięki nim pojawiło się w okół nas dużo zainteresowania, pochwał i pracy.
2. Największe zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło Wam się zmierzyć…
Każdy projekt jest wyzwaniem, ponieważ zawsze jesteśmy zbyt podekscytowani i mamy tendencje do pisania większych rzeczy niż pozwala nam budżet!
3. Jaki był najbardziej emocjonujący projekt, nad którym pracowaliście?
Myślę, że do tej pory jednym z najbardziej ekscytujących projektów był nasz ostatni film Landsacapes dla projektanta mody Tima Labenda. Jesteśmy w końcu w tym super ekscytującym miejscu, gdzie cała praca jaką robimy w filmie: fotografie, ilustracje i projektowanie ruchu tworzą razem piękną historię. Napisaliśmy nawet własnoręcznie skrypt do tego filmu, robiliśmy wszystkie postprodukcje, a teraz film zaczyna zwracać na siebie uwagę na Fashion Film Festivals, więc jest świetnie.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
4. Projekt, którego twórcom najbardziej zazdrościcie…
Zazdrościmy niektórym reżyserom ich budżetów. Widzimy siebie używających tych zasobów do pchnięcia naszej pracy do przodu, ale nigdy nie zazdrościmy im ich projektów, ponieważ jeżeli oni robią to tak dobrze, dlaczego mielibyśmy chcieć zrobić to sami?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
5. We współpracy z klientami najważniejsze jest…
Żeby ich rozumieć i zdobyć zaufanie. Zaczynamy z myślą, że klienci są zawsze przestraszeni, bo przekazują ci duży budżet, żeby zrobić coś, o czym nie mają pojęcia. Więc zamiast forsować i sprzedawać im swoje pomysły, musisz zdobyć ich zaufanie. Potrzebujesz czasu, żeby zrozumieć ich wizję i potrzeby, i opracować rozwiązanie, tak aby oni byli zadowoleni i dumni, nawet jeżeli nie będzie ono w 100% takie, jakie sam byś wybrał.
6. Skąd czerpiecie inspiracje?
Nasza praca, estetyka i badania są oparte na przenoszeniu, więc często szukamy inspiracji na innych polach, ponieważ silnie wierzymy, że wszystkie media napędzają się nawzajem. Więc dla nas najbardziej interesujące jest na przykład znalezienie decydujących idei w kolażu i ilustracji lub zarysowanych idei w muzyce. Lubimy jak rzeczy zderzają się ze sobą i patrzymy, jakie nowe znaczenie może się z nich wydobyć.
7. Z czego jesteście najbardziej dumni w pracy twórczej?
Jesteśmy dumni z efektywnego rozwoju nowych ścieżek komunikacji dla naszych klientów. To bardzo satysfakcjonujące, kiedy klienci wracają do ciebie rok po roku i nawet nie pytają o dostosowanie czegoś, ponieważ wiedzą, że respektujesz ich filozofię i jednocześnie ją udoskonalasz, więc masz ich zaufanie, wtedy możesz im zaproponować naprawdę nowe rozwiązania i omówić ich granice.
8. Kreatywność popłaca, ponieważ…
Jak każdy inny biznes, kreatywny biznes jest bardzo konkurencyjny, więc musisz czymś się wyróżniać, żeby zbudować silną tożsamość. Im bardziej unikalna jest twoja praca, tym większe zadania i obowiązki dostaniesz. Przez bycie kreatywnym i ciągłe odkrywanie siebie, możesz się upewnić, że nikt inny nie mógłby być zatrudniony na twoje miejsce.
–
Maison Vignaux
Mąż i żona.
Damien Elroy Vignaux i Jacqueline Vignaux są Maison Vignaux, czyli wieloplatformowym kreatywnym studiem rozwoju treści w filmie, fotografii, ilustracji i animacji dla mody i marek. Ich miłość do eksperymentowania i ich wysoko chwalony zmysł wizualny – połączenie tradycyjnej techniki filmowej i nowatorskich umiejętności współczesnej ilustracji, doprowadziły ich do pracy dla takich klientów, jak Yves Saint Laurent, Adidas, Nike, Swatch, Arte, Universal, MTV, Redbull, Sunday Times, Warner i Air Kanada.
Damien zajmuje się modą i projektowaniem graficznym od 2005 roku. Zaczynał jako projektant i ilustrator ruchu, ale po przeprowadzce do Berlina zwrócił się w kierunku fotografii modowej. Jego interdyscyplinarne doświadczenia z licznymi klientami zawsze prowadzą do unikalnych prac.
Jaq zaczynała od bycia modelką i aktorką, co dało jej solidne podstawy i doświadczenie z pozowaniem przed kamerą. Zajmuje się małymi i średnimi produkcjami dla Maison Vignaux. Pracuje także przy filmach modowych, do których sama pisze scenariusze.
–
Imagination Day to organizowane co roku seminaria, które mają na celu inspirowanie ludzi do twórczego myślenia, poprzez pobudzanie wyobraźni, pokazywanie najlepszych case study, budowanie przestrzeni służącej wymianie myśli i doświadczeń. Niezależnie od stanowiska.
Seminaria są połączone z wieczornym pokazem najlepszych reklam i kampanii reklamowych, nagrodzonych w tegorocznej edycji najbardziej prestiżowego konkursu reklamowego na świecie – Cannes Lions, w kategoriach Film oraz Titanium & Integrated.
Więcej informacji na oficjalnej stronie wydarzenia.
NowyMarketing jest patronem wydarzenia.