TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Makłowicz, Young Igi i Margaret spotkali się w drugiej edycji Nowej Bitwy Scrabble

Kiedy Robert Makłowicz będzie kandydował na prezydenta, czy Young Igi rzuci w końcu worki w tłum i czy Margaret ma na sumieniu kebab upokorzenia? Nowa Bitwa Scrabble to projekt, w którym uczestnicy dają się poznać w luźnej atmosferze, a rozgrywkę przeplatają żarty sytuacyjne i zabawne anegdoty.
O autorze
1 min czytania 2021-12-20

Od 16 grudnia na kanale YouTube marki newonce można oglądać drugi odcinek Nowej Bitwy Scrabble. To kolejna odsłona projektu związanego z rebrandingiem kultowej gry planszowej z portfolio Mattel Gry, w którym spotykają się różne osobowości związane ze światem rozrywki.

W drugim odcinku do planszy zasiedli: Małgosia Margaret Jamroży – kolorowa postać polskiej sceny muzycznej – wokalistka, raperka i autorka tekstów, Robert Makłowicz – ikona polskiej popkultury, dziennikarz i krytyk kulinarny, a od niedawna także youtuber oraz Igor Young Igi Ośmiałowski – raper młodego pokolenia, występujący solo i jako 1/3 grupy OIO z milionowymi wyświetleniami na koncie.

Podobnie jak w pierwszej edycji, gimnastyce słownej towarzyszyły rozmaite zadania i pytania. Z materiału widzowie dowiedzą się między innymi, co z ruchankami ma wspólnego język węgierski, gdzie jada się flaczki z ratkami, dlaczego Igi ukradnie płytki z literami Margaret i czy któryś z graczy zdobył więcej punktów niż Kękę, zwycięzca pierwszego odcinka?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ten sposób marka chce po raz kolejny pokazać, że Scrabble to uniwersalna gra, która może być rozrywką dla każdego. Przy planszy spotykają się różne światy, a graczem może zostać każdy – niezależnie od wieku, wykształcenia czy znajomości niuansów językowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kreacją i produkcją zajął się butik kreatywny Coollective, a za wideo i realizację nagrań odpowiada Lemon Sniff. Działania komunikacyjne wspiera grupa mediowa newonce.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się