Maksymilian Kreft Buying Intelligence Managerem w Group One Media

Maksymilian Kreft w ramach działu TV Buying, zarządzanego przez Bartosza Kuczyńskiego, staje na czele trzyosobowego zespołu TV Expertów. W nowej roli odpowiedzialny będzie za opracowywanie dedykowanych strategii zakupowych dla klientów agencji, rozwój narzędzi i przygotowywanie ofert przetargowych.
O autorze
0 min czytania 2023-11-21

Będzie także zaangażowany w negocjacje z przedstawicielami stacji telewizyjnych. Nowo powstałe stanowisko to kolejna duża zmiana w strukturach zespołu, związana ze strategią wzmocnienia kompetencji telewizyjnych w ramach grupy oraz zbudowania silnego i eksperckiego działu buying TV.

Maksymilian ma ponad 11-letnie doświadczenie w branży mediowej. Specjalizuje się w prowadzeniu kampanii telewizyjnych optymalizowanych pod ROI. Od 2012 roku związany był z OMD Poland, gdzie przebył drogę od Trainee do Senior Investment Manager’a. Przez cały ten czas był odpowiedzialny za obsługę kampanii i realizowanie celów biznesowych klientów. 

Dotychczaspracował m.in. dla takich klientów jak: Reckitt Benckiser, Berlin Chemie, Nissan, czy Renault.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj