Warka Radler 0,0% przyzwyczaiła już swoich konsumentów do humorystycznych reklam z udziałem Maćka Maleńczuka. W kolejnych odsłonach artysta wciąż na wszystko narzeka, zwłaszcza na… reklamowany przez siebie produkt.
– Konsumenci bardzo lubią nasze nieoczywiste kreacje z udziałem Maćka Maleńczuka . To dlatego zdecydowaliśmy się na kolejną odsłonę tej niezwykle popularnej kampanii. W tym roku poza spotem telewizyjnym będziemy mieć także dużo angażujących kreacji w mediach społecznościowych – Klaudyna Konarzewska, brand manager Warki Radler.
Zobacz również
Kampania wspiera nowe warianty Warki Radler 0,0% o smaku Kiwi z Pigwą i Ananasa z Cytrusami, które w marcu dołączyły do rodziny bezalkoholowych radlerów od Warki. W sumie produkt dostępny jest aż w sześciu wyjątkowych smakach: Cytryna, Ciemne Cytrynowe, Grejpfrut z Pomarańczą, Rabarbar z Truskawką, Kiwi z Pigwą oraz Ananas z Cytrusami.
Nowy spot można oglądać w stacjach ogólnopolskich i tematycznych od 12 kwietnia. Kampania otrzyma także wsparcie w kanale digital.
Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Lvov, a działania w internecie prowadzi Twin. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia Hope.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing