Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Maleńczuk dołącza do wojskowego chóru?

Występy w chórze, jodłowanie przed góralską chatą i bezalkoholowy radler w dłoni – brzmi jak największy koszmar Maleńczuka. Tymczasem to tylko reklama Warki Radler 0,0%. Artysta powraca w kolejnej kampanii marki, w ramach której z typową dla siebie nonszalancją reklamuje bezalkoholowe piwo.
O autorze
1 min czytania 2021-04-12

Warka Radler 0,0% przyzwyczaiła już swoich konsumentów do humorystycznych reklam z udziałem Maćka Maleńczuka. W kolejnych odsłonach artysta wciąż na wszystko narzeka, zwłaszcza na… reklamowany przez siebie produkt.

– Konsumenci bardzo lubią nasze nieoczywiste kreacje z udziałem Maćka Maleńczuka . To dlatego zdecydowaliśmy się na kolejną odsłonę tej niezwykle popularnej kampanii. W tym roku poza spotem telewizyjnym będziemy mieć także dużo angażujących kreacji w mediach społecznościowych – Klaudyna Konarzewska, brand manager Warki Radler.

Kampania wspiera nowe warianty Warki Radler 0,0% o smaku Kiwi z Pigwą i Ananasa z Cytrusami, które w marcu dołączyły do rodziny bezalkoholowych radlerów od Warki. W sumie produkt dostępny jest aż w sześciu wyjątkowych smakach: Cytryna, Ciemne Cytrynowe, Grejpfrut z Pomarańczą, Rabarbar z Truskawką, Kiwi z Pigwą oraz Ananas z Cytrusami.

Nowy spot można oglądać w stacjach ogólnopolskich i tematycznych od 12 kwietnia. Kampania otrzyma także wsparcie w kanale digital.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Lvov, a działania w internecie prowadzi Twin. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia Hope.

Słuchaj podcastu NowyMarketing