Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Małgorzata Guryn objęła stanowisko client service director w Havas Warsaw

Z początkiem stycznia Małgorzata Guryn objęła stanowisko client service director w Havas Warsaw. Z agencją związana jest od 2019 roku i dotychczas była zatrudniona jako business development director.
O autorze
1 min czytania 2021-01-28

W ramach nowych obowiązków Małgorzata Guryn będzie zarządzać zespołem client service, odpowiadając za procesy przetargowe oraz koordynując projekty dla obecnych klientów agencji, między innymi Reckitt Benckiser, Orange, czy CANAL+. Małgorzata Guryn nadal będzie raportować bezpośrednio do Doroty Mazur – CEO agencji Havas Creative.

Małgorzata Guryn związana jest z branżą reklamową od 2002 roku. W poprzedniej agencji – BBDO spędziła 14 lat, ostatnio na stanowisku Account Directora. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów z wielu branż, od FMCG i OTC, po finanse, ubezpieczenia, telekomy oraz B2B, które realizowała dla takich klientów, jak: PepsiCo, Bayer, 3M, Prudential, Getin Bank, Mars, Browar Namysłów, czy Zott. Pracowała m. in. nad kampanią „Młodzi Bogowie” dla Prudential, która w 2018 roku otrzymała złote Effie w kategorii Long Term oraz nad kampanią „To, co ważne” dla marki Huawei – zdobywcy złotego Effie w kategorii React & Sustain w 2020.