Zadaniem Małgorzaty Jasińskiej będzie promowanie nowoczesnych technologii w branży automatyki i budowanie świadomości korzyści płynących z ich implementacji w regionie (miedzy innymi w Polsce, Czechach, Rumunii, krajach Bałtyckich i Bałkańskich) oraz wdrożenie kompleksowej strategii marketingowej we wszystkich kanałach sprzedaży. Strategia ta zostanie dostosowana do ścieżki klienta i obejmie każdy etap jego kontaktu z marką – od edukacji i inspiracji, przez wybór automatycznych rozwiązań, aż po zakup i obsługę posprzedażową.
– Somfy jest dla mnie niezwykle inspirującą organizacją, która nie tylko tworzy inteligentne rozwiązania pozwalające podnieść komfort życia i bezpieczeństwo, ale także ma realny wpływ na ochronę środowiska. Wierzę, że razem z zespołem wzmocnimy pozycję Somfy jako lidera zrównoważonego rozwoju, kładąc nacisk na komunikację rozwiązań wspierających efektywność energetyczną, które są odpowiedzią na dyrektywę (EPBD) Unii Europejskiej i rosnące potrzeby rynku – podkreśla Małgorzata Jasińska.
Zobacz również
Jasińska jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing. Wiedzę z obszaru marketingu pogłębiała na uczelniach UCLA i Harvard Business School, Executive Education. Swoją karierę rozwijała w Polsce oraz USA, gdzie pracowała dla firm związanych z produkcją artykułów biurowych, maszyn CNC i rozwiązań z dziedziny bezpieczeństwa.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]