Maciej Orłowski w branży kreatywnej działa od 16 lat. Doświadczenie zdobywał, realizując projekty dla polskich i międzynarodowych klientów, m.in. takich agencji jak Grey Warsaw, Testardo Red Cell, Fat Baby i Ambasada Brand Communication. Na stanowiskach art directora, creative group heada i creative directora pracował przy tworzeniu zintegrowanych kampanii 360 i rebrandingowych dla Orange POP, mBank, Fortis Bank, PKO, Lotto, Multi Multi, Orlen, Rossmann, Suzuki, Łowicz, WP, Multimedia Polska i wielu innych. Jest współtwórcą marek i produktów digitalowych. Jego działania zostały niejednokrotnie docenione nagrodami i nominacjami Effie. Juror KTR 2015 w kategorii design. Studiował Architekturę na Politechnice Szczecińskiej, absolwent Projektowania Graficznego na WSSU w Szczecinie (Akademia Sztuki) oraz studiów podyplomowych UX Design na Warszawskiej SWPS.
Małgorzata Krych jest związana z branżą kreatywną od 8 lat. Doświadczenie zdobywała, pracując dla kluczowych klientów agencji Grey Warsaw, Deloitte Digital i studio Reequest. Realizowała projekty dla takich marek jak m.in.: mBank, Pepsi, 7 Up, Pizza Hut, Black Red White, Lay’s, Estee Lauder, Clinique i Volvo. Twórczyni konceptu oraz kompleksowego brandingu i oprawy wizualnej festiwalu Wake Up 2021. Absolwentka Grafiki i Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta