Na nowym stanowisku Małgosia będzie odpowiadała za rozwój kompetencji digitalowych w ramach Vizeum, rozwój narzędzi i produktów oraz za projekty innowacyjne realizowane z wykorzystaniem potencjału agencji należących do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Zastąpi na tym stanowisku Pawła Kuczmę, który objął stanowisko Client Service Directora w agencji zajmującej się kampaniami w modelu Programmatic Buying/RTB – Amnet Polska (grupa Dentsu Aegis Network Polska).
Małgorzata Niska ma 5-letnie doświadczenie projektach związanych z przygotowywaniem strategii mediowych i planowaniu mediów. Małgosia jest członkiem Route 500 – międzynarodowego programu rozwoju talentów grupy Dentsu Aegis Network. Jest współautorką projektu „ Kibicuj Paczką” realizowanego dla marki Tic Tac, który został nagrodzony w konkursie Innovation Award 2015 oraz wyróżnionego przez jury Golden Arrow projektu „Biało-Czerwone autobusy”.
Zobacz również
-
„Real Blast Challenge – Odfejkuj swój content”: kampania Energy Blast z przekazem do młodych użytkowników social mediów
-
„This Year Next Year. 2025 Global Midyear Forecast”: globalne przychody z reklam w 2025 roku wyniosą 1,08 biliona dolarów [RAPORT WPP Media]
-
„Niezwykła księga grillowych poświęceń”: książka kucharska od Heinz dla miłośników grillowania