Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Małgorzata Nycz nową Dyrektor ds. Komunikacji Marketingowej w Nationale-Nederlanden

Z początkiem czerwca br. do departamentu komunikacji z klientami w Nationale-Nederlanden dołączyła Małgorzata Nycz, która objęła stanowisko Dyrektora ds. Komunikacji Marketingowej.
O autorze
0 min czytania 2016-06-14

Nowa dyrektor profesjonalnie zajmuje się komunikacją marketingową od ponad 15 lat, przy czym od 10 na stanowiskach kierowniczych w sektorze bankowym.

W 2006 roku związała się z Polbankiem EFG, w którym później już jako Szef Zespołu Marketingu odpowiadała za zbudowanie jego nowej pozycji rynkowej oraz całościowe działania reklamowe i PR. Następnie w latach 2011-2014 na stanowisku Szefa Zespołu Komunikacji Marketingowej Banku BGŻ prowadziła szerokie aktywności z zakresu komunikacji z klientami oraz efektywnego budowania strategii tej instytucji. Po fuzji i utworzeniu spółki BGŻ BNP Paribas objęła funkcję Dyrektora ds. Komunikacji Marketingowej i Strategii Marki, gdzie realizowała m.in. działania mające na celu wypozycjonowanie nowego brandu.

Małgorzata Nycz jest absolwentką Uniwersytetu Technicznego w Berlinie na kierunku Ekonomia i Marketing.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj