Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan w świątecznej kampanii AVON „Kisses for Christmas”

5.11 br. wystartowała świąteczna kampania AVON „Kisses for Christmas”, w której udział biorą ambasadorka marki – Małgorzata Rozenek-Majdan oraz jej mąż, Radosław Majdan. W świąteczny nastrój rodem z bożonarodzeniowych bajek, wprowadza widzów głos Wiktora Zborowskiego.
O autorze
1 min czytania 2018-11-06

Koncepcja kreatywna kampanii, autorstwa Marcina Tyszki i Działu Komunikacji AVON, przenosi widzów w świat świątecznych bajek.

– W dzisiejszym, zapędzonym świecie często zapominamy o tym, co najważniejsze w świętach – tej magii i prawdziwie rodzinnej atmosferze. Dlatego przenosimy się w świat bajek – magicznych, pełnych emocji. Nie wyobrażaliśmy sobie innych bohaterów tych spotów. Małgosia i Radek w tych filmach są dokładnie tacy jak na co dzień, tacy, jakich ich kochamy: pełni miłości, rodzinni, szczęśliwi. Całość doskonale uzupełnia rozpoznawalny, niesamowicie ciepły głos Wiktora Zborowskiego – znany wielu pokoleniom, między innymi z czytania najpiękniejszych baśni – mówi Andrzej Mytych, dyrektor komunikacji, członek zarządu AVON Cosmetics Polska.

Efektem współpracy AVON z Marcinem Tyszką, reżyserem spotów, jest 5 filmów.

Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan pojawili się również w świątecznym katalogu AVON nr 16/2018, do którego zdjęcia wykonała Marlena Bielińska. Będzie on dostępny od 8 listopada. Kampania 360° wystartowała 5 listopada. Spoty telewizyjne są emitowane na antenie głównej TVP, Polsat i TVN oraz w kobiecych kanałach tematycznych. Kampania świąteczna, poza katalogiem i spotami TV, obejmuje także PR i szereg aktywności w mediach społecznościowych. Ambasadorzy marki będą doradzać, jakie prezenty świąteczne wybrać z oferty AVON. Za pomocą interaktywnego chatbota na Messengerze będzie można porozmawiać z Małgosią, Radkiem, a może nawet słynnymi pieskami pary – Pannami Prosie, bo przecież w święta nawet zwierzęta mówią ludzkim głosem. W zabawie będzie można wziąć udział od 12 listopada.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania telewizyjna została stworzona przez Dział Komunikacji AVON Cosmetics Polska we współpracy z agencją Warsaw Creatives. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a za działania PR agencja Garden of Words. Aktywacje social media zostały przygotowane przez Dział Komunikacji AVON.

Słuchaj podcastu NowyMarketing