Marka zachęca do okazywania wsparcia dla kobiet dotkniętych chorobą nowotworową, poprzez udział w konkursie fotograficznym za pośrednictwem dedykowanej strony www.twojwlosmamoc.pl.
W zamian za zamieszczane zdjęć, marka ufunduje zakup peruk dla podopiecznych Fundacji, które utraciły włosy wskutek leczenia chemioterapią. Dodatkowo, w ramach podziękowania, każde zdjęcie nagradzane jest zniżką na produkty Gliss w drogeriach Rossmann.
Zobacz również
Akcja będzie promowana głównie w kanałach digitalowych, a także w drogeriach Rossmann i potrwa do 31 lipca 2021. Za obsługę wdrożenia, koncepcję kreatywną i projekty graficzne w całości odpowiada Albedo Marketing, które od lat współpracuje z firmą Henkel przy projektach dla branży beauty takich marek, jak Gliss, Schauma, Syoss, Nature Box czy Fa.
Za koncepcję i organizację akcji odpowiada agencja Albedo Marketing.
Słuchaj podcastu NowyMarketing