Małgorzata Rozenek-Majdan zachęca do wsparcia fundacji Rak’n’Roll w nowej akcji marki Gliss

Wystartowała akcja marki Gliss „Twój włos ma moc!”, której celem jest wsparcie podopiecznych fundacji Rak’n’Roll, mierzących się z utratą włosów w wyniku chemioterapii. Twarzą kampanii została ambasadorka marki – Małgorzata Rozenek-Majdan.
O autorze
0 min czytania 2021-06-02

Marka zachęca do okazywania wsparcia dla kobiet dotkniętych chorobą nowotworową, poprzez udział w konkursie fotograficznym za pośrednictwem dedykowanej strony www.twojwlosmamoc.pl.

W zamian za zamieszczane zdjęć, marka ufunduje zakup peruk dla podopiecznych Fundacji, które utraciły włosy wskutek leczenia chemioterapią. Dodatkowo, w ramach podziękowania, każde zdjęcie nagradzane jest zniżką na produkty Gliss w drogeriach Rossmann.

Akcja będzie promowana głównie w kanałach digitalowych, a także w drogeriach Rossmann i potrwa do 31 lipca 2021. Za obsługę wdrożenia, koncepcję kreatywną i projekty graficzne w całości odpowiada Albedo Marketing, które od lat współpracuje z firmą Henkel przy projektach dla branży beauty takich marek, jak Gliss, Schauma, Syoss, Nature Box czy Fa.

Za koncepcję i organizację akcji odpowiada agencja Albedo Marketing.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing