Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Małgorzata Skorwider w zarządzie ClickAd

Małgorzata Skorwider od 2 lipca 2012 roku pełnić będzie funkcję dyrektora operacyjnego (COO) w grupie ClickAd, jednej z czołowych firm na rynku marketingu internetowego w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2012-06-27

– ClickAd to dziś pięć uzupełniających się linii biznesowych, które w sposób kompleksowy pozwalają realizować strategię marketingu 360 online – mówi Maciej Teliszewski, prezes ClickAd. – Powołanie Małgorzaty Skorwider na stanowisko dyrektora operacyjnego przyczyni się do dalszego wzmocnienia pozycji ClickAd na rynku. Liczę szczególnie na jej wysokie kompetencje w zakresie zarządzania agencją interaktywną a także umiejętność holistycznego spojrzenia na rynek i wysokie zdolności przedsiębiorcze.

 Małgorzata Skorwider od 11 lat tworzy rynek polskiej branży internetowej. Wcześniej pełniła funkcję dyrektora zarządzającego Ogilvy Interactive i była związana z Agencją Interaktywną OS3 Multimedia.

 – Planuję wykorzystać olbrzymi potencjał synergii, który mają wszystkie linie biznesowe ClickAd – mówi Małgorzata Skorwider. – Dotychczasowa strategia spółki przyniosła jej dynamiczny rozwój i wiodącą pozycję na rynku firm specjalizujących się w dostarczaniu usług marketingu internetowego. Moim zadaniem we współpracy z Zarządem i dyrektorem rozwoju, jest zwiększenie udziałów we wszystkich segmentach rynku, w których jesteśmy obecni. W najbliższym czasie na pewno będzie można zaobserwować wiele naszych działań, które pozwolą nam jeszcze skuteczniej wyznaczać trendy w naszej branży.

 W 2011 roku była jurorką Effie Awards. Ma w swoim portfolio wykłady prowadzone na kilku warszawskich uczelniach (Uniwersytet Warszawski, Szkoła Główna Handlowa, Akademia Leona Koźmińskiego, Wyższa Szkoła Promocji) oraz liczne szkolenia. Jest także niezależnym ekspertem Instytutu Copernicus i ambasadorką Projekt21, wspieranego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Polskiego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj