Małgorzata Wołejko była współtwórcą zasad badania Megapanel PBI/Gemius, wieloletnim członkiem Rady Badania i członkiem Esomaru. Wcześniej w TNS zajmowała się pomiarem oglądalności telewizji.
– Po 12 latach pracy przy badaniu Megapanel PBI/Gemius przyszedł czas na zmiany. Zostawiam badanie Megapanel PBI/Gemius w dobrym stanie i w dobrych rękach, a ja podejmuję nowe wyzwanie – badanie internetu mobilnego. Internet mobilny w najbliższej przyszłości będzie najszybciej rozwijającym się obszarem internetu. Bardzo podoba mi się powiedzenie, – „kto nie wsiądzie do pociągu z napisem „mobile”, zostanie na bezludnej wyspie” – mówi Małgorzata Wołejko, Mobile Audience Measurement Director w Spicy Mobile.
Zobacz również
Celem Mobience jest analiza zachowań użytkowników urządzeń przenośnych. Badanie odpowiada na pytania o to, kim są mobilni internauci, jak często i kiedy korzystają ze smartfonów czy tabletów. Pozwala także stworzyć ranking najpopularniejszych aplikacji mobilnych. Wołejko będzie odpowiedzialna za metodologię i produkcję tego badania.
– Cieszymy się, że do naszego zespołu dołączyła Małgosia Wołejko, gdyż jest wysokiej klasy menadżerem i specjalistą. Jej bogate doświadczenie i wiedza dotycząca badań sprawią, że badanie Mobience stanie się standardem na rynku. Oferta Spicy Mobile wzbogaci się o wartościowe analizy, a klienci otrzymają odpowiedzi na nurtujące pytania z zakresu korzystania z urządzeń mobilnych – mówi Artur Zawadzki, Partner w Spicy Mobile.
Więcej informacji o Spicy Mobile i badaniu Mobience można znaleźć na stronach internetowych Spicy Mobile oraz Mobience.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing