Każdy z nas marzy o idealnej kuchni. Dlatego sieć Salonów Agata przygotowała ofertę dla wszystkich tych, którzy chcą szybko, funkcjonalnie, a co ważne – jakościowo zaprojektować tę przestrzeń. Klienci marki mogą skorzystać z szerokiej oferty mebli modułowych Qubik, dzięki którym stworzą kuchnię pod wymiar pomieszczenia. W najnowszym spocie reklamowym z udziałem Ambasadorek marki – Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk, Salony Agata akcentują ten ważny element swojej oferty.
Kuchnia, bo o niej mowa, jest sercem każdego domu. W niej najczęściej spotykamy się przy porannej kawie, na rozmowach po ciężkim dniu w pracy, a każda udana impreza – kończy się właśnie tam! Oferta mebli modułowych Qubik, dostępna w Salonach Agata, charakteryzuje się różnorodnością – wybór brył, frontów, blatów i uchwytów pozwala na urządzenie wnętrza w dowolnym układzie, kolorze i stylu – od nowoczesnej kuchni w połysku po klasyczną z przeszklonymi szafkami. Z kolei zaprojektowane systemy szuflad i cargo sprawią, że praca w kuchni będzie łatwa i przyjemna.
Zobacz również
Projektując przestrzeń kuchenną, chcemy dokonać jak najlepszego wyboru. Kuchenne systemy modułowe Qubik dostępne w Salonach Agata, dają nam możliwość samodzielnego zaprojektowania prawie każdej konfiguracji mebli w kuchni, pod każdy gust i styl – mówi Jakub Madej, dyrektor handlowy ds. mebli kuchennych Agata S.A.
„Pod TEN wymiar!”
W najnowszym spocie telewizyjnym marki, Ambasadorki w swoim charakterystycznym, zabawnym stylu podkreślają korzyści płynące z nowej oferty Salonów Agata. Obie zwracają przede wszystkim uwagę na idealne wymiary kuchni, a Teściowa humorystycznie komplementuje urządzoną przez Gośkę przestrzeń. Kuchnia jako centrum każdego domu, nie zawsze jest wystarczająco duża, aby można było pomieścić w niej wszystkie, niezbędne rzeczy. Jednak z ofertą mebli modułowych Qubik, Klienci Salonów Agata mogą sami lub z pomocą projektanta zaprojektować kuchnię marzeń – pod swój wymiar i swoje potrzeby. Nowa historia Gośki i Teściowej pokazuje widzom, że wymiarami nie trzeba się przejmować, a funkcjonalna i przytulna kuchnia istnieje.
W charakterystyczny dla naszej marki, zabawny sposób po raz kolejny komunikujemy ważny element oferty Salonów Agata, uświadamiając odbiorcom, że kuchnia dopasowana do pomieszczenia to nie tylko domena stolarzy – dodaje Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja PZL, a zakupem czasu reklamowego w telewizji zajął się Spark Foundry.