TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Malwina Wróblewska na czele Business Development w LiquidThread

Od sierpnia Malwina Wróblewska stanie na czele działu Business Development agencji LiquidThread, który zajmuje się rozwijaniem produktów mediowo-contentowych.
O autorze
1 min czytania 2017-08-02

W dziale Client Service LiquidThread Malwina pracuje od 2012 roku. Jako Project Manager prowadziła największe kampanie 360 agencji, między innymi dla klientów: T-Mobile, Coca-Cola, Deichmann, Frisco.pl, McCormick, TVN, Statoil, czy Komfort. Wcześniej w K2 zajmowała się obsługą marki Coca-Cola. Karierę w reklamie zaczynała w agencjach Harder&Harder i Fabryka Pomysłów. Malwina ma 10-letnie doświadczenie w branży reklamowej.

Dział Business Development w LiquidThread jest inkubatorem rozwiązań mediowo-contentowych agencji. Malwina będzie odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie produktów oraz rozwijanie nowych metod niestandardowego wykorzystania mediów i efektywnego łączenia ich z kreacją i technologią.

Produkty LiquidThread są zorientowane na efekt biznesowy. To szybko wdrażalne narzędzia kreatywno-contentowe z zagwarantowaną dystrybucją mediową. Powstają w oparciu o zrozumienie potrzeb konsumentów, zaawansowaną analitykę oraz najnowsze technologie. Mają wykorzystać w pełni potencjał raz stworzonego contentu i zapewnić odpowiednią formę efektywnego dotarcia do wybranych segmentów audytorium. Ponadto, połączenie kreacji, mediów i technologii w jednych rękach usprawnia i skraca proces przygotowania kampanii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj