Możliwości Cook4me Touch pozwalają przenieść się do kuchni przyszłości nawet najbardziej wymagającemu konsumentowi. Od wbudowanego tabletu z ekranem dotykowym i WiFi oraz bazy 250 przepisów, po intuicyjność, wielofunkcyjność i niezwykłą pojemność, urządzenie stworzone jest po to, by codziennie rewolucjonizować gotowanie.
Nasza współpraca z marką Tefal przy promocji Cook4Me touch wykracza poza tradycyjne działania reklamowe – mówi Aleksandra Maksymiec, communications manager, dentsu Polska. – W ramach kampanii 360 pokazujemy innowacyjny i inteligentny produkt technologiczny, który trudno przyrównać do innych, znanych nam urządzeń na rynku. Zdajemy sobie sprawę, że będzie to rewolucja w polskich kuchniach – przejście z gotowania do iGotowania.
Zobacz również
W ogólnopolską kampanię Tefal zaangażowały się w sposób zintegrowany agencje należące do grupy dentsu Polska. Za kreację odpowiedzialny jest Isobar Polska, za produkcję Propeller Film, zakupem mediów zajęła się agencja iProspect, a nadzór nad całością kampanii sprawuje Red8 Advertising. Za postprodukcję odpowiada agencja spoza grupy dentsu – Badi Badi.
W ramach promocji został wyprodukowany 15-sekundowy spot reklamowy przystosowany do emisji digital (video, display, social media, programmatic, mailingi i artykuły) oraz tradycyjnie – w telewizji i kinach. Dentsu Polska przygotował także kampanię influencerską, która ma wesprzeć działania reklamowe.
Bardzo nas cieszy tak kompleksowe i kreatywne podejście do kampanii, które otrzymaliśmy od grupy dentsu Polska – mówi Karolina Rosińska, product manager Tefal. – Mocno wierzymy w to, że Cook4Me touch zrewolucjonizuje polskie kuchnie. Kampania przygotowane przez dentsu Polska ma nam w tym pomóc.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing