Gra pt. „Mały Głód straszy” dostępna również w wersji desktopowej utrzymana została w stylistyce horroru i dość archetypowej opowieści o grupie przyjaciół, którzy wybrali się na weekend na Mazury. Każdy z pięciu poziomów rozgrywki ma miejsce w innej, równie przerażającej scenerii. Zadaniem gracza jest pokonanie strasznego Małego Głoda, który w kolejnych lokacjach chce przechytrzyć przeciwnika, kryjąc się za różnymi przedmiotami. Uczestnik zabawy musi wykazać się refleksem i zwyczajnie wycelować w niego apetycznym kawałkiem ananasa, czekoladowymi kulkami czy plasterkami banana. Broń to dodatki wyróżniające nowy produkt Danio EXTRA. W grze, jak w klasyce gatunku, traci się życia i zdobywa dodatkowe punkty za ich zachowanie.
Znaczącym walorem projektu jest jego warstwa graficzna, która wspiera storytelling w grze. Jej świat został wygenerowany w technice 3D przy zachowaniu szczególnej uwagi nad tworzeniem detali. Pierwszym widokiem w grze jest wnętrze położonego na odludziu domku turystycznego, a jego istotne elementy to wszechobecny kurz widoczny w snopach światła, rozżarzony piecyk i porzucone beczki.
Zobacz również
Gra jest częścią większej kampanii wprowadzającej Danio EXTRA na rynek. Koncept kreatywny gry oraz komunikację POS przygotowała agencja Lemon Sky natomiast za kreację ATL odpowiada agencja Young & Rubicam.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach