Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

„Mamy więcej wspólnego niż myślisz”. Romantyczna kampania Fundacji Refugee.pl na temat uchodźców

Fundacja Refugee.pl publikuje romantyczny spot o uchodźcach. Takie nietypowe podejście do tak poważnego tematu ma przekonać Polaków, że uchodźców nie należy się obawiać.
O autorze
1 min czytania 2015-11-06

Spot „Cienie” wyreżyserował Marcin Dubiniec – autor m.in. szeroko komentowanej w mediach reklamy społecznej dla Fundacji INSPRO “Dość olewania”, którą na YouTube zobaczyło ponad 700 tysięcy osób, a portal Gazeta.pl nazwał “hitem internetu”.

Tym razem wraz z Fundacją Refugee.pl Dubiniec zajął się tematem uchodźców. W swoim najnowszym spocie pokazuje, że uchodźcy tak samo jak zwykli Polacy kochają, smucą się, kłócą się i cieszą. – Uchodźcy to normalni ludzie. Podstawowa różnica jest taka, że zostali oni zmuszeni do ucieczki ze swoich domów w obawie przed prześladowaniem lub utratą życia i zdrowia. Wielu z nich m.in. w Polsce szuka normalności – mówi Maciej Fagasiński z Fundacji Refugee.pl.

Fundacja Refugee.pl prowadzi kampanię informacyjną, której głównym przekazem jest wyjaśnianie, kim jest uchodźca i dlaczego jest zmuszony opuścić swój kraj. – Nasze działania w kampanii, publikowane infografiki, artykuły czy spoty odpowiadają na najważniejsze pytania dotyczące uchodźców – wyjaśnia Fagasiński. – Spot „Cienie” pokazuje, że każdy z nas ma więcej wspólnego z uchodźcami, niż myśli. Uchodźcy są już wśród nas i nie należy się ich obawiać – dodaje Fagasiński.

Po ogłoszeniu przez Premier Ewę Kopacz decyzji w sprawie przyjęcia do Polski uchodźców w ramach programu przesiedlenia i relokacji rozpoczęła się dyskusja na temat potrzeby zaangażowania się kraju w rozwiązywanie kryzysu migracyjnego. – O uchodźcach powiedziano wiele w ciągu ostatnich miesięcy – zauważa Fagasiński. – Niekoniecznie odwoływano się do prawdziwych twierdzeń. Dyskusja opierała się na stereotypach, błędnych wyobrażeniach i mitach. Uchodźców zaczęto postrzegać wyłącznie w kategorii zagrożenia – podsumowuje Fagasiński.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Działania i kampanie prowadzone przez Fundację Refugee.pl mają na celu przekazywanie rzetelnej informacji na temat uchodźców, migrantów i związanych z tym wyzwań.

Partnerem Fundacji Refugee.pl jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Firma przygotowuje i dostarcza przeglądy mediów na temat uchodźców.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Spot dostępny jest na stronie (w języku polskim): 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się