Ich akcję „Manifest Bez Kitu” rozpoczęły specjalne spoty nakręcone z udziałem Ravgora, Martina Stankiewicza, Red Lipstick Monster, Wapniaka i Piotra Ogińskiego, w których poprzez niecodzienną prowokację namawiają internautów, aby być sobą. W swoich filmach udowadniają, że nie warto pozować na kogoś innego.
Zobacz również
Do „Manifestu Bez Kitu” można dołączyć na stronie bezkitu.pl biorąc udział w konkursie wideo, wysyłając krótki film (max 5s i max 20Mb) o tym, że jest się autentycznym każdego dnia. Nagrodami w konkursie są zestawy imprezowe: produkty Beskidzkich oraz designerskie koszulki zaprojektowane przez artystę Gouda.
Za koncepcję kreatywną kampanii i realizację odpowiedzialna jest agencja interaktywna Eura7.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing