W sezonie 2016 na każdą z imprez Drift Masters Grand Prix, firma Manta dostarczy wysokiej jakości sprzęt RTV, w skład którego wejdą m.in. głośniki power audio, kamery sportowe, telewizory LED, deskorolki elektryczne, smartwatche czy smartfony.
W ramach umowy sponsoringowej Drift Masters GP zajmie się promocją i reklamą marki, produktów i towarów podczas rozgrywek w sezonie 2016. Tegoroczna edycja składa się z 14 rund, które odbędą się w Poznaniu, Płocku, Warszawie, Mikołajkach, Rydze oraz Gdańsku.
Zobacz również
„Sporty motorowe nieodłącznie wiążą się z technologią. Z każdym rokiem coraz silniej. Nie inaczej jest z driftingiem. Współpraca z firmą Manta S.A. – polskim liderem elektroniki użytkowej jest dla nas bardzo cenna. Liga Drift Masters GP, wykorzystuje wiele zaawansowanych rozwiązań zarówno w celu realizacji zawodów, streamingu, sędziowania jak i realizacji widowiska dla Kibiców. Wsparcie jakie otrzymujemy od firmy Manta pozwoli jeszcze lepiej wykorzystać potencjał tkwiący w driftingu, jako najbardziej spektakularnym motorsporcie” – zaznacza Mariusz Woźnicki, Marketing Director.
„Po wielu latach sponsoringu piłki nożnej i wraz z poszerzeniem portfolio o zupełnie nowe kategorie i produkty, przyszedł czas na rozszerzenie naszego wsparcia w widowiskowych działaniach sportowych. Dlatego też zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy z Drift Masters GP” – mówi Katarzyna Śliwińska, szef Marketingu i PR z Manta S.A.
Drift Masters Grand Prix to polska profesjonalna liga driftingowa organizowana od 2014 roku. Jej celem jest współpraca z najlepszymi zawodnikami na świecie, propagowanie wyczynowej jazdy autem na torach i specjalnie przygotowanych obiektach, dbanie o bezpieczeństwo zarówno kibiców jak i zawodników, organizacja najlepszej ligi driftingowej w Europie oraz popularyzacja wśród kibiców driftingu jako mistrzostwa w precyzyjnym i bezpiecznym prowadzenia auta.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing