Mapa Branży Interaktywnej IAB Polska to projekt, który od 12 lat pełni rolę drogowskazu dla firm szukających do współpracy partnerów w projektach internetowych. Stanowi usystematyzowane kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym i jest odpowiedzią na dynamiczny rozwój branży.
Mapa Branży Interaktywnej IAB Polska 2023/2024 zawiera 413 interaktywnych logotypów brandów pogrupowanych w 57 kategoriach w 9 kolejnych obszarach. Tymi obszarami są: Kreacja i realizacja, Programmatic, Narzędzia, Powierzchnie reklamowe, Analizy, E-commerce, Usługi, Edukacja, Ambasadorzy digitalu.
Zobacz również
Przejrzyste uporządkowanie firm w kategoriach i obszarach ułatwia odnalezienie na Mapie Branży Interaktywnej poszukiwanego partnera do współpracy, a także obrazuje całą drogę projektową – od stworzenia kreacji reklamowej, poprzez wykorzystanie odpowiednich narzędzi i zakup powierzchni reklamowej, analizę kampanii, aż po sprzedaż i usługi.
Łącznie do bieżącej, 12. edycji Mapy przystąpiły 222 firmy, które zgłosiły 310 marek działających na polskim rynku interaktywnym.
Zapraszamy do pobrania! Mapa dostępna się na stronie internetowej iab.org.pl
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Szczegóły: https://www.iab.org.pl/aktualnosci/mapa-branzy interaktywnej-2023-2024/
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcie główne: iab.org.pl