Mapa Branży Interaktywnej IAB Polska to projekt, który od 12 lat pełni rolę drogowskazu dla firm szukających do współpracy partnerów w projektach internetowych. Stanowi usystematyzowane kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym i jest odpowiedzią na dynamiczny rozwój branży.
Mapa Branży Interaktywnej IAB Polska 2023/2024 zawiera 413 interaktywnych logotypów brandów pogrupowanych w 57 kategoriach w 9 kolejnych obszarach. Tymi obszarami są: Kreacja i realizacja, Programmatic, Narzędzia, Powierzchnie reklamowe, Analizy, E-commerce, Usługi, Edukacja, Ambasadorzy digitalu.
Zobacz również
Przejrzyste uporządkowanie firm w kategoriach i obszarach ułatwia odnalezienie na Mapie Branży Interaktywnej poszukiwanego partnera do współpracy, a także obrazuje całą drogę projektową – od stworzenia kreacji reklamowej, poprzez wykorzystanie odpowiednich narzędzi i zakup powierzchni reklamowej, analizę kampanii, aż po sprzedaż i usługi.
Łącznie do bieżącej, 12. edycji Mapy przystąpiły 222 firmy, które zgłosiły 310 marek działających na polskim rynku interaktywnym.
Zapraszamy do pobrania! Mapa dostępna się na stronie internetowej iab.org.pl
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Szczegóły: https://www.iab.org.pl/aktualnosci/mapa-branzy interaktywnej-2023-2024/
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcie główne: iab.org.pl