Marakuja i brzoskwinia mają szansę stać się najgorętszą parą nadchodzącego sezonu piwnego. W nowym wariancie Redd’s łagodna, aromatyczna słodycz brzoskwini została podkręcona orzeźwiającą, wręcz wibrującą kwasowością marakui. To kolejne piwo smakowe z rodziny Redd’s – po Mango i Cytryna oraz Papaja i Limonka – które w poszukiwaniu inspiracji odwiedziło odległe kraje.
– Konsekwentnie zmierzamy w stronę bardziej orzeźwiających i egzotycznych smaków, stąd w nowym wariancie Redd’s ponownie sięgamy po owoce tropikalne. Brzoskwinia to dobrze znana owocowa klasyka; natomiast marakuja to dla nas smakowite odkrycie ostatnich lat, prawdziwa eksplozja rześkości. Liczymy na to, że nasza nowość trafi w gust miłośników piwa smakowego, ponieważ jej potencjał orzeźwiania nie ma sobie równych – mówi Ewelina Zacharczuk, która w Kompanii Piwowarskiej odpowiada za markę Redd’s.
Zobacz również
Redd’s Marakuja i Brzoskwinia pojawi się na sklepowych półkach pod koniec lutego. Podobnie jak pozostałe warianty będzie sprzedawany w butelkach bezzwrotnych 400 ml i puszkach 500 ml. Rodzina piw smakowych KP będzie liczyć pięć wariantów – oprócz najnowszego znajdują się w niej Papaja i Limonka, Mango i Cytryna, Jabłko i Trawa cytrynowa oraz Żurawina. Nowy Redd’s za sprawą swojej apetycznej barwy i delikatnego musowania znakomicie prezentuje się w eleganckim, dedykowanym kieliszku.
– Luz i finezja, lekkość i rześkość, doskonały smak i atrakcyjny sposób podania – dzięki tym walorom Redd’s Marakuja i Brzoskwinia potrafi stworzyć fantastyczny klimat podczas każdego, nawet nieformalnego spotkania – podkreśla Ewelina Zacharczuk.
Nowy wariant piwa smakowego otrzyma wsparcie marketingowe w postaci niestandardowych materiałów POS w kanale detalicznym i gastronomicznym oraz komunikacji w kanałach social media.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing