Bobowicz będzie odpowiadał za strategię, partnerstwa, doradztwo, rozwój usług i produktów mobilnych oraz koordynację działań w całym obszarze mobile/non-PC dla klientów Hypermedia oraz grupy Dentsu Aegis Network Polska.
– Smartfony i tablety rewolucjonizują nasze życie, zmieniając tym samym sposób komunikacji marek z klientami. W Hypermedia produkty mobilne powstają od kilku lat, ale teraz koncentrujemy się na Brand Commerce – strategii mającej na celu budowanie rozwiązań, które nie tylko angażują firmy w dialog z konsumentem, ale prowadzą dalej – do zakupu i lojalności wobec marki. Urządzenia przenośne są kluczowym elementem tej strategii – jak pokazują raporty, transakcje mobilne stanowią już ok. 30% wszystkich płatności internetowych zarówno w Europie jak i w Stanach Zjednoczonych – komentuje Agata Szeliga – Staszkiewicz, Dyrektor Zarządzająca Hypermedia. –Zatrudnienie Marcina jest ważnym krokiem w rozwoju portfolio Brand Commerce – będziemy mogli sprawniej odpowiadać na biznesowe potrzeby naszych klientów. Podobnie jak w przypadku innych kluczowych dla Hypermedii kompetencji, teraz także i w usługach mobilnych stworzymy MCOE – Mobile Center of Expertise – tak dla klientów w Polsce jak i na świecie.
Zobacz również
Marcin od ponad dekady związany jest z tematyką urządzeń przenośnych, a od 5 zawodowo zajmuje się mobilem na styku biznesu i technologii. Przez ostatnie 3 lata związany był z Agorą, ostatnio jako Kierownik Rozwoju Aplikacji Mobilnych. Wcześniej pracował dla Wirtualnej Polski oraz Orange.