Marcin Dobrzyniecki objął stanowisko operations directora agencji. W nowej strukturze do Dobrzynieckiego raportują szefowie strategii, kreacji, creative technology, technologii oraz contentu i e-commerce. W nowej roli Marcin odpowiada m.in. za wdrażanie strategii Isobar w zakresie nadzorowanych kompetencji, nadzór nad realizacją założeń budżetowych oraz zdefiniowanie i kontrolę procesów.
Marcin dołączył do Isobar we wrześniu 2018 r. Jako digital transformation product director odpowiadał za rozwój i standaryzację produktów digitalowych agencji. Przez ponad 4 lata związany był z grupą ZPR Media, gdzie kolejno pełnił role business development board representative, COO, managing directora oraz general managera. W latach 2008 – 2011 związany był z portalem NaszaKlasa.pl, a wcześniej przez 6 pracował w Interia.pl.
Zobacz również
Sylwia Tygielska awansowała na stanowisko growth director stając na czele struktur client service i new business agencji. Do Sylwii raportują client partnerzy odpowiedzialni za realizację działań dla wszystkich klientów Isobaru, a także Tomasz Targiński, new business director. W ramach nowej roli Tygielska będzie odpowiadać za wdrażanie strategii Isobar w zakresie client service, zarządzenie zespołami client service i ich wspieranie w zakresie rozwoju strategicznych klientów, negocjacji umów, ocen klienckich i metodyki pracy.
Sylwia dołączyła do Isobar w 2017 r. Jako client partner zarządzała zespołami realizującymi działania dla Mastercard, Audi, a także dla McDonald’s i Biedronki. W roli szefa zespołów pracujących dla Mastercard i Audi zastąpiła ją Mania Kostrzewska. Tygielska do Isobar przeszła z agencji Brain, gdzie jako account director, a następnie client service director, kierowała działem obsługi klienta, a także współzarządzała agencją. Wcześniej przez 5 lat związana była z Saatchi&Saatchi.
Marcin Dobrzyniecki i Sylwia Tygielska raportują do Krzysztofa Mocka.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing