TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Marcin Mroczek, dyrektor kreatywny, żegna się z Havas Warsaw

Marcin Mroczek, dyrektor kreatywny agencji Havas Warsaw należącej do Havas Creative Group, z końcem lipca rozstaje się z firmą.
O autorze
1 min czytania 2020-07-24

– Mamy obecnie do czynienia ze szczególną sytuacją rynkową. Wszyscy zmagamy się ze skutkami pandemii i nie wiemy co wydarzy się jesienią. Po wspólnych konsultacjach z kluczowymi osobami w agencji zdecydowałam, że na ten moment zarządzanie kreacją obejmą: Mikołaj Pawlak, Senior Copywriter oraz Magdalena Marek, Senior Digital Creative. Wierzę, że mając do dyspozycji tak sprawny i twórczy dział kreacji, jakim dysponuje obecnie Havas, jesteśmy świetnie przygotowani do wyzwań, które postawi przed nami rynek. Jednocześnie chciałam gorąco podziękować Marcinowi za jego ogromne zaangażowanie w budowanie Havas. Bez niego wiele rzeczy by się nie udało. Życzę mu samych sukcesów i zawsze będę mu kibicować – powiedziała Dorota Mazur, prezes Havas Creative Group.

– Trzy lata mojej pracy w Havas to najbardziej interesujący i rozwijający, ale też najbardziej intensywny okres w moim życiu zawodowym. Przy wsparciu Doroty udało mi się zbudować kompletny dział kreacji, gotowy na wszelkie wyzwania kreatywne. Wiele nam się udało, wygraliśmy duże i ważne przetargi, powstało kilka solidnych platform komunikacji, ale co najważniejsze – Havas umocnił swoją pozycję na rynku reklamy. W najbliższym czasie zamierzam skupić się na pracy koncepcyjnej w niewielkiej strukturze, a zwłaszcza na pracy w teamie kreatywnym, której przyznam ostatnio brakowało mi najbardziej – powiedział Marcin Mroczek.

Marcin dołączył do zespołu Havas Warsaw w 2017 roku. Ostatnio zarządzał 24-osobowym teamem kreatywnym obsługującym takich klientów i marki, jak Canal+, Lotos, Huawei, Orange, Ferrero czy Reckitt Benckiser. Wcześniej był związany m.in. z agencjami Ogilvy&Mather, Scholz&Friends Warszawa, 303, Team One i G7, gdzie był współodpowiedzialny za przygotowanie kampanii reklamowych dla m.in. Polkomtela, Polskiej Telefonii Cyfrowej i Orange Polska, a także dla marek IKEA, Tymbark, Frito Lay, Citroen, Peugeot czy Nestea. Za swoje prace był wielokrotnie nagradzany w konkursach KTR i Effie.

Marcin nie ujawnia szczegółów swoich planów zawodowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj