Mroczek i Błachut pracują razem od 18 lat, tworząc team, który odpowiadał za jedne z najbardziej rozpoznawalnych formatów i kampanii reklamowych w Polsce. Ich portfolio obejmuje projekty dla marek takich jak: Warka, CANAL+, Plus, Heyah, Orange, nju mobile, Huawei, Pudliszki, XTB, LOTOS czy 7Days. To oni stali za wprowadzeniem na rynek marek Plush, 36i6, Canal+ Online oraz Viaplay. Zrealizowali również kampanię rebrandingową NC+, która zaowocowała powstaniem marki CANAL+ a także rebranding Grupy Polsat Plus – jedną z największych kampanii tego typu w Polsce, obejmującą jednocześnie marki Plus, Polsat i Polsat Box. Łącznie zdobyli kilkadziesiąt nagród KTR i Effie, co potwierdza skuteczność i kreatywność ich podejścia.
W Molecular Creative duet będzie odpowiadał za rozwój kluczowych platform kreatywnych oraz poszerzanie portfolio o nowych klientów, wspierając tym samym dalszy rozwój biznesowy agencji.
Zobacz również
– Najcenniejsze w naszej pracy są świeże pomysły, ale też konsekwencja w ich realizacji. Dołączając do Molecular Creative chcę łączyć te dwa światy – doświadczenie i energię do szukania nowych, nieoczywistych rozwiązań. Wierzę, że razem z Andrzejem będziemy podnosić poprzeczkę jeszcze wyżej, pracując z zespołem otwartym na odważne podejście do komunikacji – mówi Marcin Mroczek.