Marcin Piwnicki dyrektorem kreatywnym w Peppermint

Do zespołu agencji kreatywnej Peppermint (niedawno firma była część agencji interaktywnej Netizens Peppermint) dołączył Marcin Piwnicki, który, jako Dyrektor Kreatywny, będzie odpowiedzialny za zarządzanie działem kreacji.
O autorze
1 min czytania 2013-06-28

Do Peppermint Marcin przeszedł z agencji Artegence, gdzie również był Dyrektorem Kreatywnym. Wcześniej był związany z agencjami OS3 Multimedia I FireFly Creation. Podczas 9 lat w reklamie pracował dla marek takich jak: Polkomtel, ING, mBank, Alior Sync, BGŻ, EFL, AVIVA, Lech, Nike, Wedel, TVN czy Fujitsu. Zdobył w tym czasie wiele nagród m.in. KTR, KREATURA, Mixx Awards, IAB Creative Showcase , Pilsner Urquell International Photography Awards.

– Przez ostatni rok intensywnie pracowaliśmy, aby zbudować silny zespół. Dołączenie Marcina do nas było ważnym etapem na tej drodze. Po odłączeniu od Netizens wchodzimy na rynek, jako niezależna agencja z ugruntowanymi kompetencjami i doświadczonym zespołem. Jesteśmy gotowi, by poprowadzić naszych dotychczasowych i przyszłych klientów przez świat Nowych Mediów – mówi Bartek Cymer, dyrektor zarządzający Peppermint.

– Przejście do Peppermint otwiera przede mną nowe perspektywy. Umożliwia tworzenie śmielszych idei i ich realizację na różnych płaszczyznach komunikacji. Zespół Peppermint skrywa w sobie ogromny potencjał, który mam zamiar wykorzystać – mówi Marcin Piwnicki, dyrektor kreatywny Peppermint.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj