Szeroka znajomość rynku dystrybucyjnego oraz silne zorientowanie na sprzedaż zadecydowały o podjęciu współpracy z międzynarodowym koncernem. „Po latach pracy w jednej firmie przyszedł naturalny czas na zmianę. Przy dokonywaniu wyboru bardzo istotnym czynnikiem była możliwość poznania zasad pracy w międzynarodowej korporacji i nabycia nowych doświadczeń na tym polu” – mówi Marcin Ruciński.
Przed nowym Dyrektorem stoi wiele wyzwań, takich jak zwiększenie efektywności sprzedaży, wzrost ilości aktywnych klientów jak i poziomu obsługi partnerów.
Zobacz również
Marcin Ruciński chce skupić się m.in. na rozwoju kanału SMB i Corporate, wzmocnić pozycję Tech Daty w kanale Retail & E-commerce oraz poprawić kontakt i relacje z partnerami.
Obowiązki Dyrektora Sprzedaży to działania z pogranicza różnych obszarów firmy. Nowa postać w szeregach Tech Data to zapowiedź podniesienia jakości również w zakresie rozwoju nowych kanałów sprzedaży usług jaki i poszerzenia oferowanego asortymentu.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]