Marcin Wysocki w swojej dotychczasowej karierze pracował w renomowanych agencjach i domach mediowych, takich jak Grupa K2 Media czy Publicis Warsaw, gdzie zdobył kluczowe kompetencje w opracowywaniu strategii marketingowych oraz mediowych. Ostatnio, jako Head of Digital Marketing w firmie Otovo, odpowiadał za prowadzenie działań marketingowych na rynku polskim, a także aktywnie uczestniczył w realizacji projektów europejskich, w tym na poziomie globalnym. Jego 16-letnie doświadczenie w obszarze digital marketingu obejmowało również wdrażanie zaawansowanych rozwiązań e-commerce, kampanie wizerunkowe oraz rozwijanie kompleksowych strategii komunikacyjno-marketingowych dla takich marek, jak: Citibank, Avon, Mitsubishi, Jaguar, Bosch czy Comarch.
– Aby utrzymać pozycję lidera, musimy pozostawać blisko zmieniających się potrzeb klientów i proponować rozwiązania, które mają dla nich sens w danej sytuacji i czasie. Dołączenie Marcina do naszego zespołu jest strategicznym wzmocnieniem kompetencji, które pozwolą nam postawić satysfakcje klienta w centrum naszej strategii. Jego doświadczenie i nowatorskie podejście do marketingu, opartego na nowych technologiach, idealnie wpisują się w naszą wizję dalszego rozwoju oraz budowania przewagi konkurencyjnej – tłumaczy Piotr Wetmański, dyrektor generalny Property Group.
Zobacz również
Za opracowanie długoterminowej strategii i operacyjne kierowanie firmą, od listopada br. jest odpowiedzialny Piotr Wetmański, który objął stanowisko dyrektora generalnego oraz członka zarządu Property Group. Do zarządu powołany został również Jerzy Michalski, który z firmą związany jest od 2016 roku. W listopadzie do firmy na stanowisko Dyrektora Finansowego dołączyła także Emilia Augustyniak.
Zdjęcie główne: mat. pras.
PS Joanna Kazak dyrektorką zarządzającą Mindshare
Słuchaj podcastu NowyMarketing