Obejmuje to zarówno rozwój dotychczasowych kanałów sprzedaży (web, mobile web, aplikacje mobilne), jak i poszukiwanie nowych rozwiązań wpisujących się w strategię firmy na rynku polskim, szwedzkim i fińskim.
Ta zmiana to dla mnie następny etap rozwoju i szansa na budowanie wartości na znacznie większą, międzynarodową skalę – podkreśla Marcin Zaremba.
Zobacz również
Zaremba wcześniej był członkiem zarządu w Senfino, dostawcy rozwiązań technologicznych m.in. dla PizzaPortal.pl. Obydwie firmy podkreślają, że transfer jest elementem dalszego pogłębiania i rozszerzania współpracy:
Jesteśmy jedynym portalem, który oferuje aplikacje na WP, iOS i Android – mówi Lech Kaniuk, Dyrektor Zarządzający PizzaPortal.pl. Mobile nas wyróżnia, co pokazuje ponad 500,000 ściągnięć naszych aplikacji, a także współpraca z Orange i T-Mobile. Wierzę, że dzięki Marcinowi jeszcze bardziej wzmocnimy naszą stronę Mobile, a za 5 lat będziemy zamawiać już wyłącznie przez nasze aplikacje – nie tylko mobilne, ale SmartTV, Smartwatch itp.
Wraz z przejściem Marcina Zaremby, Senfino i PizzaPortal zacieśnią współpracę. Celem Senfino jest dostarczanie założonych wartości biznesowych poprzez innowacyjne podejście do rozwoju produktów. W związku ze zmianami, Senfino rozpoczyna rekrutację na stanowisko nowego szefa sprzedaży.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Cieszę się, że to właśnie Marcin będzie odpowiadał za produkt po stronie PizzaPortal.pl i definiował jego wartości w sposób zgodny z naszym podejściem – komentuje Tomasz Rutkowski, CEO Senfino. Jestem pewny, że dzięki temu nasz model współpracy będzie wzorem na rynku – dodaje Rutkowski.
Słuchaj podcastu NowyMarketing