Fundamentem jakichkolwiek działań, które mają szanse na powodzenie powinna być przemyślana i spisana strategia. Dlatego już 19.10 (czwartek) odbędzie się pierwszy, bezpłatny webinar organizowany przez agencję kreatywną Kava Studio.
Strategia marki to jeden z pierwszych kroków, jaki powinno się podjąć stawiając własny biznes. Jest ona potrzebna zarówno mikro, jak i mikroprzedsiębiorstwom. Dlatego wszystkich zainteresowanych procesem tworzenia strategii marki zapraszamy na pierwszy, bezpłatny webinar, który odbędzie się 19.10 (czwartek) od 19.00 do 20.00. Cykl webinarów pt. „Marek budowniczy – o tworzeniu strategii marki” został podzielony na cztery części, podczas których słuchacze zostaną przeprowadzeni przez proces tworzenia strategii marki. W czasie pierwszej części webinaru uczestnicy dowiedzą się między innymi czym jest strategia marki, do czego jest potrzebna, a także poznają elementy z jakich składa się strategia marki.
Zobacz również
Webinar poprowadzi Szymon Pieczyński – współwłaściciel oraz dyrektor zarządzający studia kreatywnego KAVA. Współprowadzący podcastów i vlogów w ramach medium Patrzymy Szerzej. Trener i prelegent konferencji marketingowych i biznesowych. Wykładowca na Studiach Podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Stowarzyszenia GRUBA, Śląski Kolektyw Ludzi kreatywnych. Wydawca magazynu GentleWoman. Doświadczenie zdobywał w pracy między innymi dla takich marek, jak: Tymbark, Kubuś, Mercedes-Benz, Tesco, Idea Bank, Kost-Bet, Sektor 3.0.
Celem webinaru jest wsparcie rozwoju przyszłych, jak i obecnych przedsiębiorców w procesie budowania własnej marki.
Zapisy na szkolenie online odbywają się przez stronę.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Webinarium jest bezpłatne. Skierowane jest głównie do przyszłych oraz obecnych przedsiębiorców, startupowców, freelancerów, marketingowców oraz wszystkich pragnących poszerzać swoją wiedzę dotyczącą tworzenia własnej marki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing