Do głównych zadań Marka w IQS należy rozwój w obszarze customer experience, w tym sprzedaż i development powstałej w IQS platformy Real Voice TM, służącej do zbierania, analizy oraz wizualizacji opinii i satysfakcji klientów (CX).
– W ostatnich latach pracowałem z wieloma międzynarodowymi korporacjami wykorzystując w projektach nowe technologie, algorytmy i sztuczną inteligencję. Jednak obszar CX jest mi szczególnie bliski. Obecnie, samo mierzenie satysfakcji klienta, nie jest już wystarczające. Nowe narzędzia CX muszą łączyć wszystkie doświadczenia klientów i dostarczać kompleksowych rozwiązań na skalę, o której dekadę temu mogliśmy tylko pomarzyć – powiedział Marek Kempka.
Zobacz również
Marek Kempka ma ponad 25-letnie doświadczenie w badaniach rynku, marketingu, zarządzaniu kategorią, analityce programów lojalnościowych czy shopper insights. Pracował po stronie takich globalnych klientów jak Unilever czy Geant. W MEMBR zajmował stanowisko Research Directora, a w Nielsen, jako Customer & Shopper Insights Director, odpowiadał globalnie za wdrażanie nowych technologii do badań shopperowych oraz współpracę z kluczowymi klientami w regionie Europy. Ostatnie 2 lata swojej kariery poświęcił pracy w technologicznym startupie z Singapuru, działającym w obszarze category managementu. Specjalizuje się w kierowaniu inicjatywami strategicznymi ukierunkowanymi na wzrost biznesu, transformację cyfrową i zorientowanie na klienta.
Real Voice to kolejne technologiczne rozwiązanie firmy IQS po wdrożonej w 2021r platformie do badań DIY Omnisurv. IQS jest również właścicielem jednego z największych paneli do badań CAWI Opinie.pl.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach