Marek Staniszewski w Grupie Havas Worldwide

Z początkiem listopada do Grupy Havas Worldwide dołączył Marek Staniszewski, obejmując stanowisko chief strategy officera. Staniszewski będzie odpowiedzialny za kompetencje strategiczne we wszystkich agencjach należących do Grupy Havas Worldwide w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2013-11-14

Marek Staniszewski ma kilkunastoletnie doświadczenie zdobyte w międzynarodowych firmach zajmujących się zintegrowaną komunikacją marketingową. Jest ekspertem w zakresie marketingu, zintegrowanej komunikacji reklamowej i brandingu.

Przed przejściem do Havas Worldwide prowadził własne projekty szkoleniowe. Wcześniej przez dwa lata pełnił funkcję chief marketing officera w Canal+ Cyfrowy i odpowiadał za cały pion marketingu. W latach 2006-2011 jako członek zarządu i chief strategy officer w Young & Rubicam zarządzał strukturą BAV Consulting oraz był współzarządzającym agencją Max Weber. Staniszewski był już także związany ze strukturami obecnego Havas Worldwide, pełniąc funkcję dyrektora strategicznego w ówczesnym Euro RSCG Warsaw w latach 2003-2006.

− Dołączenie do naszego grona takiej skali profesjonalisty i eksperta w obszarze strategii oraz komunikacji marketingowej to ogromne wzmocnienie – powiedział Antoine Kolendowski, CEO Havas Worldwide w Polsce. – Jestem przekonany, że doświadczenie Marka zarówno po stronie agencji, jak i klienta oraz ogromna wiedza potwierdzona sukcesami będą miały istotny wpływ na umacnianie naszej pozycji jednej z czołowych agencji komunikacji zintegrowanej na polskim rynku. Dołączenie Marka do naszego zespołu zbiega się także z konkretnymi planami rozszerzenia oferty o innowacyjne projekty z zakresu brand consultingu, które chcemy dostarczać naszym klientom – dodał.

Poza pełnieniem funkcji CSO w Havas Worldwide Marek Staniszewski jest także wykładowcą i trenerem. Prowadził zajęcia m.in. w: ICAN Institute – HBP, WSKiMS im. J. Giedroycia, SMR przy Akademii L. Koźmińskiego czy Akademii Questus. Współtworzył formułę i program branżowej SzkołyStrategii Marki przy SAR, w której naucza od momentu jej powstania. Jest autorem wielu publikacji w prasie branżowej oraz książek: „Atlas strategiczny” i „Strategiczny podstęp”, a także współautorem „Portretu klienta”. Juror wielu konkursów, m.in.: Effie, Superbrands, IAB Creative Showcase, Welcome Festival.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Należy do grona założycieli Stowarzyszenia Marketing 4 Business,jest także założycielem i prezesem Fundacji Homo Inquietus oraz pomysłodawcą i współorganizatorem Farmy Inwencji – platformy wymiany doświadczeń i cyklicznego wydarzenia, na które składają się warsztaty, prelekcje i seminaria na temat innowacji i kreatywnego myślenia prowadzone przez polskich i międzynarodowych ekspertów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing