Marek Szkolnikowski był również wiceprzewodniczącym Komitetu Sportowego Eurowizji oraz negocjatorem praw sportowych. Jest absolwentem studiów MBA w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Doświadczenie wyniesione ze współpracy z największymi globalnymi podmiotami w ekosystemie sportowym to gwarancja realizacji postawionych celów oraz ambicji grupy InPost.
Promowanie sportu we wszystkich formach jest kluczowym elementem międzynarodowej strategii marketingowej InPost Group. Sport jest również jednym z filarów komunikacji marki. Działania w ramach sponsoringu sportowego obejmują zarówno wsparcie największych międzynarodowych wydarzeń sportowych, takich jak Tour do France czy Newcastle, ale także reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz lokalnych drużyn – Freeride World Tour czy Dziki Warszawa.
Od 2022 roku InPost jest Strategicznym Partnerem Reprezentacji Narodowej w Piłce Nożnej. Współpracuje także z utalentowanymi lekkoatletami oraz wspieramy inicjatywy sportowe swoich pracowników.
PS Grupa InPost oficjalnym partnerem 111. edycji Tour de France
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]