Marek Szkolnikowski dyrektorem sponsoringu sportowego w InPost

Marek Szkolnikowski dyrektorem sponsoringu sportowego w InPost
Marek Szkolnikowski dołączył do grupy InPost na stanowisko dyrektora ds. sponsoringu sportowego. To ekspert rynku medialnego i marketingu sportowego z blisko 20-letnim doświadczeniem w branży. Jako dziennikarz sportowy oraz wieloletni dyrektor TVP Sport doskonale zna nowoczesny marketing oraz potencjał sponsoringu sportowego.
O autorze
1 min czytania 2024-07-02

Marek Szkolnikowski był również wiceprzewodniczącym Komitetu Sportowego Eurowizji oraz negocjatorem praw sportowych. Jest absolwentem studiów MBA w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Doświadczenie wyniesione ze współpracy z największymi globalnymi podmiotami w ekosystemie sportowym to gwarancja realizacji postawionych celów oraz ambicji grupy InPost.

Promowanie sportu we wszystkich formach jest kluczowym elementem międzynarodowej strategii marketingowej InPost Group. Sport jest również jednym z filarów komunikacji marki. Działania w ramach sponsoringu sportowego obejmują zarówno wsparcie największych międzynarodowych wydarzeń sportowych, takich jak Tour do France czy Newcastle, ale także reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz lokalnych drużyn – Freeride World Tour czy Dziki Warszawa.

Od 2022 roku InPost jest Strategicznym Partnerem Reprezentacji Narodowej w Piłce Nożnej. Współpracuje także z utalentowanymi lekkoatletami oraz wspieramy inicjatywy sportowe swoich pracowników.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS Grupa InPost oficjalnym partnerem 111. edycji Tour de France