Maria Gajewska pokieruje praca zespołu odpowiedzialnego za komunikacje digital wszystkich marek CCC w tym marki Gino Rossi zarówno na rynku polskim, jak i na wszystkich rynkach zagranicznych.
Przez kilkanaście lat pracy w międzynarodowych agencjach reklamowych z sukcesami tworzyła kampanie dla globalnych i lokalnych marek. Prace jej i jej zespołu były wielokrotnie nagradzane na festiwalach w Polsce i za granicą (KTR, Innovation, Golden Drum, Mixx Awards, Kampania Społeczna Roku, Effie Awards). W tym roku była przewodniczącym jury w kategorii fotografia w konkursie kreatywnym KTR.
Zobacz również
Maria Gajewska przez ostatnie lata była dyrektorem kreatywnym w Publicis Media (Publicis Media/LiqudThread/Next Agency). W ramach grupy Publicis blisko współpracowała z agencja Saatchi&Saatchi oraz domem mediowym Starcom. W przeszłości była zwiazana również z agencja DDB oraz Havas Poland.
– Zadaniem Marii na nowo stworzonym stanowisku w naszej grupie będzie rozwój digitalowych kanałów komunikacji razem z social mediami oraz współpraca z innymi działami jak ecommerce czy CRM – mówi Marek Kmiecik, dyrektor marketingu Grupy CCC.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach