Jest doświadczona w tworzeniu konceptów pracujących 360, a także wdrażaniu egzekucji w niemal każdym kanale. Świetnie czuje trendy social mediowe i czerpie z nich, by kreować marki świeże i rozumiejące współczesnego odbiorcę.
Gościniak jest laureatką brązowego KTR i wyróżnienia Best of Facebook za Lidl w social mediach. Kampanię jej autorstwa dla LEGO doceniło jury Cannes Lions trzema short listami, a także dwoma brązowymi statuetkami. Z kolei jury D&AD nagrodziło tę samą kampanię Graphite Pencil, a ONE SHOW nagrodą dla najlepszą kampanię o ekologii roku. Jej nowa komunikacja dla Semilac została doceniona przez jury Kreatur.
Zobacz również
Jak podkreślają szefowie działu kreacji Przestrzeni, awans Marii to w pełni zasłużone docenienie nie tylko jej umiejętności, ale uważności na każdy szczegół i partnerskiej współpracy zarówno z zespołem wewnętrznym, jak i klienckim.