Marie zadebiutowała w 2020 roku, wypuszczając pod szyldem thecutestlabel energiczny EP „Candybar”. Kilka miesięcy później wydała kolejny, tym razem spokojniejszy EP „Cafe Mari”, z którego pochodzi jeden z niekwestionowanych hitów ubiegłorocznych wakacji – utwór „Zero Calorie Cookie”. Kawałek odbił się szerokim echem w mediach społecznościowych, między innymi w aplikacji TikTok czy w serwisie Twitch, a także był grany w wielu stacjach radiowych. Od momentu premiery teledysku na platformie Youtube (20.01.2021) video wygenerowało ponad 15 milionów wyświetleń. Wokalistka, na 25.02.2022 zapowiedziała premierę jej debiutanckiego albumu, zatytułowanego „Babyhands”.
Oprócz zamiłowania do gamingu, Marie i Fantasyexpo łączy wspólna pasja do rozwijania talentów oraz poszerzania horyzontów. Agencja zadba o dalszy rozwój komercyjny i biznesowy artystki oraz będzie wspierała w zakresie działań wizerunkowych i PR.
Zobacz również
Decyzja o dołączeniu do Fantasyexpo zapadła w wyniku wielu rozmów na temat tego, w jaki sposób widzę swój rozwój i rozwój thecutestlabel jako wytwórni i jako pewnego tworu, który skupia w sobie elementy zarówno muzyczne, ale też wizualne. Chcemy tworzyć dla naszych odbiorców rozrywkę na najwyższym poziomie, bez szufladkowania i kategoryzacji. Współpraca z Fantasyexpo daje nam mnóstwo wsparcia i narzędzi, dzięki którym możemy na nowo kreować to, jak wygląda aktualna scena muzyczno-wizualna w Polsce – jednocześnie mamy szansę pomieszać ze sobą dwa światy, które na pierwszy rzut oka nie są ze sobą ściśle powiązane, ale tak naprawdę mają mnóstwo wspólnych elementów – przede wszystkim pozwalają odbiorcy choć na chwilę przenieść się do zupełnie innego świata – mówi Marie.
Jestem pod ogromnym wrażeniem talentu muzycznego Marie, którą śledzę od dawna za pośrednictwem social mediów. Zachwycony jej stylem twórczości, ucieszyłem się, ale i zaskoczyłem, że Marie kocha również gaming. Jestem niesamowicie podekscytowany z tego, że nasze drogi się łączą i będziemy mogli sprawować opiekę nad dalszym jej rozwojem, i że jako agencja możemy łączyć ze sobą świat gamingu i muzyki, które jak widzimy przecinają się ze sobą już od lat, czy to na YouTube czy na Twitchu. Rok 2022 dopiero się zaczął, a my planujemy jeszcze sporo podobnych ogłoszeń w najbliższym czasie. Będą to nieoczywiste crossy, których efekty będą korzystne dla wszystkich – twórców, agencji oraz partnerów biznesowych – komentuje Mateusz Górecki, head of agency, Fantasyexpo.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell